nieuws: Enquete: 'Linux-liefhebber draait Debian met KDE'
Mozilla Thunderbird is juist een relatieve nieuwkomer, en het zou in de verwachting liggen dat Evolution dit met afstand zou winnen.
Opvallende afwezige is btw bij de filemanagers Nautilus.
P.S. Als deze reactie teveel inhoudelijk en te weinig over typfouten gaat dan moet ie maar even afgesplitst worden, maar mijn ervaring met aparte topics over nieuwsberichten is dat ze niet echt gezien worden. (Ik ben me ervan bewust dat deze reactie enigszins tegen de topicstart en de topicwarning in is.)
Moet zijn Reiser4. Reiser is echt geen nieuwkomer, en al tijden het standaard FS in SuSE.Interessantste nieuwkomer is Reiser
52% is een nipte meerderheid, zeker geen ruime. Dat staat er ook niet maar dat suggereer je zeker met 'absoluut'.Windowmanager KDE kan op de steun van een absolute meerderheid van de gebruikers rekenen,
Moet zijn: office toepassingen, we hebben het het hele artikel over toepassingen.Bij de favoriete toepassingen weet OpenOffice met 81% de concurrenten te verpulveren.
Grappig dat jij deze conclusie trekt terwijl Nedlinux het omgekeerde zegt:en de weinig verrassende winnaar in de e-mailcategorie is Mozilla's cross-platformproduct Thunderbird
code:
1
| Een verrassende winnaar: deze nieuwe loot aan de mailboom |
Mozilla Thunderbird is juist een relatieve nieuwkomer, en het zou in de verwachting liggen dat Evolution dit met afstand zou winnen.
Een X-client is toch juist voor in een GUI? Moet het niet zijn CLI-clients?de X-clients zijn inmiddels net zo volwassen als de grafische mailsoftware
Dit is helemaal niet zo opvallend, omdat Opera nog maar kort gratis is, en zowieso nog niet open source. (@Jan Groothuijse: Verder klopt de zin btw wel. Behalve Firefox weet ook Konqueror Opera achter zich te houden.)Opvallend is dat ook Konqueror Opera achter zich weet te houden.
Opvallende afwezige is btw bij de filemanagers Nautilus.
offtopic:
De conclusie die je uit de test kan trekken is dat Linux de tijd dat het alleen op oude bakkies gedraait werd wel voorbij is. Kijk maar naar het gemis aan hoog eindigende CLI-applicaties, behalve de m.i. opvallend uitkomende MC.
Ik vind dit btw erg leuke nieuwsberichten!
De conclusie die je uit de test kan trekken is dat Linux de tijd dat het alleen op oude bakkies gedraait werd wel voorbij is. Kijk maar naar het gemis aan hoog eindigende CLI-applicaties, behalve de m.i. opvallend uitkomende MC.
Ik vind dit btw erg leuke nieuwsberichten!
P.S. Als deze reactie teveel inhoudelijk en te weinig over typfouten gaat dan moet ie maar even afgesplitst worden, maar mijn ervaring met aparte topics over nieuwsberichten is dat ze niet echt gezien worden. (Ik ben me ervan bewust dat deze reactie enigszins tegen de topicstart en de topicwarning in is.)
[ Voor 30% gewijzigd door Jesse op 19-11-2005 11:44 ]