Toon posts:

A8N-E SLI met Antec Sonata v1

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik zou een PC willen bouwen met een A8N-E SLI moederbord en een AMD X2 4200+ (dualcore). De videokaart zou voorlopig een gewoon model zijn (Geforce 6600 o.i.d.).

Ik zou kiezen voor een Antec Sonata II 450W, maar deze is nog niet verkrijgbaar bij mijn groothandel. Zou een Antec Sonata I 380W volstaan voor deze PC, of is de voeding niet sterk genoeg?

Met een goedkope kast zou ik niet twijfelen, dat zou wel niet genoeg zijn, maar die voedingen van Antec zijn toch wel goed geloof ik?

Groetjes

Peter

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 11:34
Dit had je beter kunnen vragen in 'Welke voeding heb ik nodig deel ##' in Overige Hardware. Maar goed, het zal prima voldoen, alleen SLI draaien zul je er denk ik niet mee kunnen. Het hangt ook af wat je er verder allemaal nog aanhangt, maar voor een normaal systeem met deze specs is het ruim voldoende.

• Redlihcs
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 26-05 13:55

Redlihcs

? of !

Ik zou zeker gaan voor de sonata II.

Zelf heb ik de sonata I, een vriend en mijn broer de sonata II. Deze is toch een stuk beter. Niet alleen de voeding.

De Sonata II produceert namelijk nog minder geluid en heeft een "slurf" die koude buitenlucht naar de processor brengt.

De voeding heeft smart koeling. Dus gaat pas in de hoogste stand werken als het nodig is. De grote ventilator in de kast kent 3 standen. L/M/H waarbij L meer dan voldoende is en erg stil is.

Hier had wat zinnigs kunnen staan...

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:37
Dit is inderdaad meer een vraag voor: Welke voeding heb ik nodig? Deel 13

Een 380W PSU zal meer dan genoeg zijn, sowieso overdrijft menigeen hier al snel qua voedingen (550~600Watt voor een systeempje even iets meer dan basis 8)7 ). Zelf heb ik ook zo'n bord, een X2 met GF 6600 en twee grote SATA disken en dat gaat uitstekend met een 300W voedinkje (zou wel iets meer nemen dan 300W in het geval van een snellere grafische kaart, dat wel).

Anyway, neem dat topic door en je zult snel een antwoord vinden :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.