Ik ben op zoek naar navigatie software waar ik coordinaten kan invoeren. Het moet kunnen draaien op een laptop met een GPS ontvanger. Alturion v6 pro lijkt me een goede kandidaat maar ik kan in de omschrijvin nerens terugvinden of het navigeren mbv coordinaten mogelijk is. Iemand ervaring met dit stuk software?
Ik heb het nl nodig omdat ik met een maat van mij de Arctic Challenge ga rijden.
ArcticChallenge
We krijgen dan van de organisatie coordinaten door en moeten hier dan naar toe rijden, eenmaal locatie bereikt krijgen we weer nieuwe coordinaten. De instructies kunnen ook bestaan uit een kruising bv. N13-N28 (oid), dit laatste moeten we dan met een kaart doen en dan de lokatie opzoeken in ons navigatie systeem. De auto heeft ook een eigen navigatie systeem met TMC maar hierin kun je alleen maar adressen invoeren.
Iemand suggesties voor software of andere hints en tips?
Ik heb het nl nodig omdat ik met een maat van mij de Arctic Challenge ga rijden.
ArcticChallenge
We krijgen dan van de organisatie coordinaten door en moeten hier dan naar toe rijden, eenmaal locatie bereikt krijgen we weer nieuwe coordinaten. De instructies kunnen ook bestaan uit een kruising bv. N13-N28 (oid), dit laatste moeten we dan met een kaart doen en dan de lokatie opzoeken in ons navigatie systeem. De auto heeft ook een eigen navigatie systeem met TMC maar hierin kun je alleen maar adressen invoeren.
Iemand suggesties voor software of andere hints en tips?
Shuttle SP35P2 Pro 4 GB,Intel E6850 XFX 8800 GT