Hallo,
Mijn systeem blijft maar spontaan restarten ;S.
Of ik nou ingame zit of een film kijk of muziek luister of gewoon zit te browsen.
Soms dan gooit die er gewoon een restart in
.
nu heb ik in de log gekeken en kreeg ik 2 warnings en 1 error.
1 warning was voor te veel ip's ofzo
"TCP/IP heeft de beveiligingslimiet bereikt van het aantal gelijktijdige verbindingspogingen via TCP."
2e warning was:
"De systeemtijd is gedurende 49152 seconden niet door de tijdservice gesynchroniseerd omdat geen van de tijdproviders een bruikbaar tijdstempel heeft kunnen aanbieden. De systeemklok is niet gesynchroniseerd."
en de error was:
"Foutcode; 1000000a, parameter1: 9cc86240, parameter2: 00000002, parameter3: 00000000, parameter4: 8051ec1c."
zou iemand weten waar ik dit moet zoeken???
ik heb van dit probleem nml nog nooit gehad.
please help
Mijn systeem blijft maar spontaan restarten ;S.
Of ik nou ingame zit of een film kijk of muziek luister of gewoon zit te browsen.
Soms dan gooit die er gewoon een restart in
nu heb ik in de log gekeken en kreeg ik 2 warnings en 1 error.
1 warning was voor te veel ip's ofzo
"TCP/IP heeft de beveiligingslimiet bereikt van het aantal gelijktijdige verbindingspogingen via TCP."
2e warning was:
"De systeemtijd is gedurende 49152 seconden niet door de tijdservice gesynchroniseerd omdat geen van de tijdproviders een bruikbaar tijdstempel heeft kunnen aanbieden. De systeemklok is niet gesynchroniseerd."
en de error was:
"Foutcode; 1000000a, parameter1: 9cc86240, parameter2: 00000002, parameter3: 00000000, parameter4: 8051ec1c."
zou iemand weten waar ik dit moet zoeken???
ik heb van dit probleem nml nog nooit gehad.
please help