Toon posts:

46 gb IBM bij www.gistron.com ????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
445,-

Nou hebben ze (volgens mij) wel een aantrekkelijke aanbieding staan.
Moet ik maar meteen bestellen?
(2mb, 7200rpm)

Verwijderd

Ik zat net aan diezelfde schijf te denken. Is idd niet duur, maar ik vind het een beetje een vage tent. Ik kan zo snel niet eens adresinfo vinden. Ik denk dat ik nog maar eens verder kijk.

Verwijderd

Topicstarter
tis ook een postorderbedrijf.
Ik heb iemand gehoord die daar 2 van zulke heeft gekocht en is er heel tevree over

• 4POX
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-05 18:01

4POX

Everybody is wired

dubbel post :(

AKA Rinkel weblog

• Rhy
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-12-2024

Rhy

Once a nerd; always a geek

first of all ... het is geen vage tent .. 'vroeger' heette het intercom-mailorder
en ze adverteren al meer dan 5 jaar in alle grote computerbladen
ze hebben snelle service, messcherpe prijzen en heb er al voor meer dan 5000 gulden besteld. Ben er zeer te spreken over. En die 46GB IBM is super!
Alleen de service kan wat beter

• miles
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:32
Vast een foutje, gebeurde mij ook toen ik bij take-it-now een 40.9 Maxtor DiamaondMax 7200 voor Fl 302 bestelde.
"Sorry, foutje van de distributeur, hij moet Fl 110 duurder zijn" :'(

• TB
  • Laatst online: 21-09-2025

TB

pompiedom

Ik ben nu een tijdje klant van Intercom (gistron) en het bevalt me best.

Het is alleen errug lasig ze te bereiken.

Maar neem maar aan dat die schijf zo duur is.
Klopt wel.

• miles
  • Laatst online: 22:32
Mwhaaa sorry, ben gewoon een beetje in een negatieve bui.....

• Burat
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Burat

bos wortels

Hmm.. ik heb vrij negatieve ervaringen met die lui.. :(

Ik zou 'm bijvoorbeeld bij Informatique halen. Informatique, Mycom en Computerland zijn zo'n beetje m'n vaste adresjes. Die lui hebben (zeker bij elkaar) een groot assortiment, bezorgen snel en goedkoop, etc..

Het begint al bij de aanbieding. Ze zeggen: 46,08 GB. Dat is dus onzin -- volgens de normen van de harddisk markt (namelijk 1 MB is 1.000.000 bytes) is het maar 45 GB, dus in werkelijkheid is het maar 42,9 GB.

Ik zou er gewoon 8 tientjes meer voor neertellen en zekerheid hebben dat je goeie zooi krijgt.

Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP

Verwijderd

Topicstarter
Informatique me neus:

IBM 45gb 599,-

En ik heb ze gemaild of me bestelling wel goed was gegaan en ze mailden binnen een dag terug. Dus dat zit wel goed. Krijg em maandag of dinsdag zeiden ze.

Verwijderd

Bij de PCdiscount beurs in Rijswijk (darling-markt, zaterdag/zondag) bij een Duitser fl 439,00. En bij PCL computers (Den Haag, Laan v. Meerdervoort) is ie fl. 519,00 (staat ook op de beurs). En er was nog een standhouder daar was ie fl. 499,00. (weet ff geen naam).

Misschien een ritje waard naar Rijswijk? :)Zorg wel voor een kortingskaart dan is de entree fl. 12,50 anders betaal je 17,50. Er is ook een platen-cd-beurs (voor dat entreegeld mag je ook daar naar binnen)....8-)

• chemistone
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
Op zaterdag 20 januari 2001 19:19 schreef Burat het volgende:
Hmm.. ik heb vrij negatieve ervaringen met die lui.. :(

Ik zou 'm bijvoorbeeld bij Informatique halen. Informatique, Mycom en Computerland zijn zo'n beetje m'n vaste adresjes. Die lui hebben (zeker bij elkaar) een groot assortiment, bezorgen snel en goedkoop, etc..

Het begint al bij de aanbieding. Ze zeggen: 46,08 GB. Dat is dus onzin -- volgens de normen van de harddisk markt (namelijk 1 MB is 1.000.000 bytes) is het maar 45 GB, dus in werkelijkheid is het maar 42,9 GB.

Ik zou er gewoon 8 tientjes meer voor neertellen en zekerheid hebben dat je goeie zooi krijgt.
Ik heb vorige week computerland gebeld, kregen m-dag schijven binnen, en ik kon dinsdag gewoon langskomen om er een te kopen.
Ik er dinsdag naar toe, nee meneer hebben we niet. Ik zeggen dat ik gebeld heb. Toen zij hij al had ik ze, dan verkocht ik ze nog niet, ze zijn voor klanten, ik dacht dat als ik wat kocht ik ook een klant zou zijn. Schijnbaar niet, wat een schijtzaak.
Nu heb ik er een bij gistron besteld voor meer dan 100 piek goedkoper.

• 4POX
  • Laatst online: 03-05 18:01

4POX

Everybody is wired

Is die actie alleen deze week.. Of kan ik daar altijd die schijf daar voor dat bedrag krijgen

AKA Rinkel weblog

• Rhy

Rhy

staat er al 3 weken voor die prijs
en heb dus 2 (RAID 0 8-) ) besteld, had een maand geleden al in gekocht, maar die zit in een systeem die ik doorschuif naar iemand :)

En ja die 'aanbieding' geld dus nogsteeds

• Hoppie
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heb vorige week nog die 45GB schijf van IBM (die 75-serie) gekocht bij Funprice: fl. 529,- :)

Fijn ding!:9~

Verwijderd

Topicstarter
Zeker weten..:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~:9~

Verwijderd

en waarom is het zo goedkoop ?
dat zie je wel als je de rekening krijgt

duitse import roelt
en laat nu al die vooroordelen over duitsland nu maar ff vallen, want das vanzelf verleden tijd :-)

de levering is ook vrij snel, en veel dingen komen gewoon uit duitsland en is daarom zo erg goedkoop., me buurman hebt er 2x 128ram gehaald en geforce2MX + TV-OUT, allemaal perfekt

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:15
Ik heb hem een maand geleden via gistron gekocht. Werkt perfect, netjes ingepakt en optijd geleverd :)

Verwijderd

Nu we het toch over duitsland hebben.... Hier staat ie ook !!! http://www.winniscomputershop.de/preise.htm
voor ongeveer DFL 425,- Het is bij Venlo 20 KM over de grens schijnt dat ze ook op de HCC hebben gestaan heb daar mijn mem (128 toen voor DM 200,- prijzen hier in Venlo DFL 500,- )gekocht, en tot heden geen problemen mee gehad.

De eigenaar spreekt ook een beetje (dialect) nederlands.

/Edit link werkte niet :(

Verwijderd

Ik heb hem maandag besteld. Gisteren maar eens gebeld dat hij er nog niet was! Blijkt dat ze hem niet mee op voorraad hadden (hadden ze maandag niet verteld!). Maar is inmiddels aangekomen (natuurlijk in het kwartiertje dat ik boodschappen doen was). Morgen weet ik of het de goede is.

Xir

- Veel slechte ervaringen de laatste tijd :'( -

Verwijderd

Ik heb hem nu 2 weken in huis,
helaas nog 509,= betaald.

Prima tent die Gistron,
alleen telefonisch wat moeilijk
te bereiken. Maar wel vriendelijk.

En die schijf die is SSSSUUUPPPEEERRRRR!!
Snel, stil, groot en goedkoop!

• Rush
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Hoeveel zijn de rembours -kosten? Gewoon FL18,-??

bvd Joris

tremble and despair for i am power!

• Rhy

Rhy

telefonisch moeilijk bereikbaar. telefonisch NIET bereikbaar.
maar voor overig commentaar over gistron ... SHOP SURVEY mensen!!!!

• LiGHtNiNG!
  • Laatst online: 16-04 23:39

LiGHtNiNG!

(tm) since 1985, build in &#03

Op vrijdag 02 februari 2001 11:15 schreef Rush het volgende:
Hoeveel zijn de rembours -kosten? Gewoon FL18,-??

bvd Joris
Ja HALLO , je kan toch zelf lezen/bellen?!

Laat maar.. .

• Rush
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Op vrijdag 02 februari 2001 13:45 schreef LiGHtNiNG! het volgende:

[..]

Ja HALLO , je kan toch zelf lezen/bellen?!
Tuurlijk kan ik lezen! Alleen ik wou het effe verrevieren. En ik zie niet wat daar verkeerd aan is! Hoe moet ik weten hoe zwaar zo'n hd is!

tremble and despair for i am power!

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 04-05 08:41
Ik heb een zeer goede ervaring gehad met gistron en met die 46,1 hdd , ik had hem woensdag besteld en donderdag was die al inhuis , zag dat deze was opgestuurd van uit duitsland , moet zeggen alles was netjes geregeld en de hdd bevalt me ook prima , zou zeggen koop hem maar , want voor de prijs waarvoor je hem nu kan krijgen krijg je bij een ander een ibm schijf van 30 gb

iets met lenzen

Verwijderd

Ik heb 'm net binnengekregen.. Kostte 465.03 incl. Ik zou wel even nog een extra mailtje sturen dat je een bestelling hebt gedaan.. Dan is het ding er in 1 dag :)

• Ultra
  • Niet online
ACh, ik heb een paar dagen op die 45 gig en 256 mb infineon gewacht, heb toch nog geen nieuw mobo, kast e.d.

Verwijderd

ik heb er daar 1 bestel.. en vandaag gemailt wanneer hij verstuurt was...

Deze is gisteren naar u verstuurt

Met vriendelijke groet,
Gistron

----- Original Message -----
From: <
To: <info@gistron.com>
Sent: Friday, February 02, 2001 12:36 PM
Subject: IBM 45 Gig

Beste Gistron,

Ik heb van de week een HD bestel op de Naam ......en ik bericht zou krijgen wanneer deze verstuurt was.
het is nu inmiddels al een paar dagen verder en ik heb ook geen mail gehad
dat deze niet op
voorraad was. Ik wil dus weten hoe het ermee staat?

MvG

dus ik verw8 hem binnekort
Pagina: 1