Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
De K7V is de snelste bij een niet getweakte config, maar overclocken gaat niet echt lekker. Heb het zelf al geprobeerd
Ohja, ik heb zelf een K7V. De bios update van 1003 naar 1005 doet echt wonderen. Sneller, stabieler.
Ennuh, snelle reply!
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Verwijderd
Abit Ka7 /100 399DM www.aha-computer.de
Maar uh waarom in Duitsland kopen als het in Nederland een stuk goedkoper kan?
Grafi-call F 425,-
Which one?
Verwijderd
Verwijderd
Die Ka7 bij graficall is de normale versie, niet de ka7 /100. De normale kan 4 ide apparaten aan en is goedkoper.
normale ka7 365dm, iets goedkoper dan bij graficall. Voor mij is het makkelijk om naar Aken te gaan, vanuit Maastricht in een ruim half uurtje gratis in Aken centrum met de interliner en OV !
Ik heb er zelf ook een, maar jammergenoeg kan ik niet zeggen of ie stiller is. Constant 3 HD-tjes laten draaien een een K6-II 350@400 maakt waarschijnlijk iets te veel warmte.
Succes met zoeken!!
Triple
There is no beast without cruelty, Friedrich Nietzsche
btw is een q500n waar ik het over heb, oa te koop bij comptechworld
Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3
Nee, en binnekort zal het ISA slot totaal verdwijnen... Heb alleen nog een AWE64 ISA...Bestaan er nog athlon-mobo's met 2 isa sloten? Volgens mij niet toch?
Verwijderd
Verwijderd
je krijgt dan allemaal irq share gezeik