Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Navigatieprogramma om op te wandelen

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• Airpower
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-11 00:53

Airpower

Feel the Power!

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een programma om icm met een pda met gps in een bosrijke omgeving te wandelen. Tomtom is hiervoor niet ideaal omdat je al snel buiten de kaart valt.

Het liefste heb ik een programma met stafkaarten en een functie op UTM coordinaten in te voeren.
Weet iemand hier een programma voor?

edit:
Even voor de moderator voordat hij wéér mijn topic sluit; ik heb al gezocht op internet en de search en kon geen goede pakketten vinden

• Sr Juan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 27-11 21:50

Sr Juan

7 uur later dan bij jou in NL

al gekeken naar ozie explorer??

El trago de mezcal, como lo senos de las mujeres, uno es insuficiente, tres son demasiados

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Airpower schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 09:43:
edit:
Even voor de moderator voordat hij wéér mijn topic sluit; ik heb al gezocht op internet en de search en kon geen goede pakketten vinden
Laat dan zien wat je al gezocht en gevonden hebt, en waarom jouw gevonden pakketen niet aan jouw eisen voldeden. We zijn geen helpdesk. :|

Een derde topic met dezelfde schrale inhoud openen terwijl er net twee gesloten is een beetje GoT-onwaardig.

Alors.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 28-11 21:30
Stereotomy mag dan geen moderator zijn (en had het bij een topic report moeten laten), hij heeft wel gelijk. Het feit dat je drie maal zowel de titel als de inhoud van de post hebt gekopieerd geeft al niet veel blijk van inzet geeft.
Als je een topic opent, waarover dan ook, moet je volledig zijn in wat je wilt en reeds geleerd hebt over het onderwerp. Wij weten niet meer dan jij plaatst en kunnen dus nergens op inspelen of suggesties geven.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.