Audigy 4 + Quickcam Sphere = Bad combi ?

Pagina: 1
Acties:

• lithiumangel
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-12-2025
Hoi ,

Ik plaats deze post maar in deze forum , aangezien het niet specifiek over video (webcam) noch over audio ( audigy ) gaat maar om een combinatie van .
Ik heb hier al over gezocht op GoT , en op Google maar niks concreets tegengekomen .
Dus meschien kan iemand me hiermee helpen .

Al sinds afgelopen zomer een semi trotse bezitter van een Creative Audigy 4 Pro .
Al daarvoor had ik geruime tijd een Quickcam sphere van Logitech , je weet wel die ene die je zeg maar rondvolgt.
Initieel had ik al het probleem met de Audigy 4 . Dat ik noch de volume knop op de break out box ( die in handbereik van me staat gepositioneert ) noch de afstands bediening kon gebruiken zonder dat het meteen een blauwe scherm gaf .
Ik vondt het al ronduit debiel , dat de volume knop software matig gestuurt werdt door een driver , en niet door een simpele weerstand , potmeter of iets in die trant . MAARGOED .
Ik ben er achter gekomen . Dat de Creative driver van me Audigy een issue heeft met de Quickcam drivers .

Nu heb ik al die tijd gewoon maar de knop en AB niet gebruikt (ik heb immers een dinovo dus dat is semi AB zeg maar ) maar nu ik windows compleet opnieuw geinstaleert en geconfigureert hebt nu.
Vindt ik het toch wel fijn dat ik snel de Volume knop en AB kan gebruiken .
Ik weet dat dit game over is , als ik de quickcam software instaleer .

Nu is mijn vraag : Is er een manier om de functionaliteit van beide apperaten te behouden ?
Er zullen vast wel meerdere mensen zijn die dezelfde combi hebben .

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

nieuwste driver van geluidskaart én van webcam al gedownload?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde