Toon posts:

Msn geeft firewallprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
IK heb zojuist mijn nieuwe systeem in elkaar gezet

setup:

amd 3500+
asus a8n sli
1024 kingston
xfx 7800 gt
250 gig hitachi s-ata

nu zat er bij mijn mobo een nvidia firewall en een norton firewall, deze had ik eerst allebei geinstalled maar daarnaa allebei weggehaald en zonealarm geinstalleerd. Op zonealarm staat msn op acces granted, windows firewall is via de services.msc uitgeschakeld

toch blijft msn een fout geven over dat het geen acces krijgt van mijn firewall.

ik kom er neit meer uit;.... jullie ?

• Genghis Khan
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Doet MSN het dus wel als je firewall uit staat?

Wat staat er in de logs van ZoneAlarm?

Verwijderd

Topicstarter
Nee, met vuurmuur uit werkt het ook niet

net windows opnieuw geinstalleerd, zelfde probleem nog. ik snap het echt niet :S

heb er atm neit eens een firewall opstaan

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

nVidia firewall ook in de BIOS uitgeschakeld? :)

Signature

Verwijderd

Topicstarter
Waar in de bios kan ik dat vinden :D

het stomme is ook ookal staat windows firewall uit, dr blijft staan ingesckaeld bij die beveiligings overview.... zogauw als ik dieper in details ga staat ie wel uit :S

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:18

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

Verwijderd schreef op zaterdag 19 november 2005 @ 11:24:
Waar in de bios kan ik dat vinden :D

het stomme is ook ookal staat windows firewall uit, dr blijft staan ingesckaeld bij die beveiligings overview.... zogauw als ik dieper in details ga staat ie wel uit :S
Nee, dat zegt alleen dat er een firewall actief is --> ZoneAlarm. De Windows Firewall staat dan toch uit, dat zie je idd pas als je beter gaat kijken.

Oh, en waar dat in de bios staat: kijk eens in de handleiding, daar staat het vast wel in vermeld. Ik heb de ASUS a8n-sli Premium handleiding gedownload, maar daar staat alleen iets over de nVidia firewall als je al in windows zit, niet in het bios.

[ Voor 27% gewijzigd door DrivinUCrazy op 19-11-2005 11:49 ]

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

Verwijderd

Topicstarter
Het rare is ook, andere dingen werken wel gewoon, zoals, ie, firefox enz enz. en hij krijgt wel acces van zonealarm, met zonealarm uit nog steeds hetzelfde probleem, zelfs zonder firewall geinstalleerd te hebben !!! beneden en bij mijn zusje ( mijn oude systeem) werkt alles wel perfect.... ik heb heti dee dat die mobo drivers iets tegenhouden, ik heb de nieuwste versie al...

ik heb er ook voor gekozen om de nvidia firewall softeware_ NIET _ te installeren

edit: de msn verbindings tester, opties > verbindingen > geavanceerd, geeft via tcp gewoon aan dat ik naar de msn server zou moeten kunnen connecten..

edit2: windows messenger heeft hetzelfde probleem geeft alleen een andere foutmelding... dMSN werkt wel, maar ik wil graag de normale messenger

edit3: SOLVED ! windows zat neit aan mijn. net account gekoppeld omdat ik windows messenger meteen gedeleted had dan vraagt msn 7.5 daar neit meer naar.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2005 13:35 ]

Pagina: 1