Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Spyware blaster geinstalleerd, maar wordt deze wel gestart?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zojujist spyware blaster geinstalleerd op een nieuwe pc. Wanneer ik deze opnieuw opstart zie ik hem niet terug komen in de startup. Klopt dit? Zo ja, hoe het het bijhorende process in de task manager?

Ik heb dit geinstaleerd op een pc met windows xp home edition. Werkt de automatische preventie dan ook voor meerdere gebruikers profielen?

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Spywareblaster is geen proces ofzo nee, eerder een soort blocklist. Of het in meerdere profiles werkt weet ik niet.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gelezen over de werking van het programma maar dan snap ik het nog niet helemaal. SpywareBlaster zou preventief optreden tegen spyware toch? Om dit te kunnen bewerkstelligen moet er toch iets zijn wat blijft draaien? Tenminste iets wat een vergelijking maakt tussen binnenkomende spyware en die blocklist?

Heb nu namelijk dit geinstaleerd op een nieuwe pc, gebruik maken van 1 profiel. Maar het heeft toch geen nut om dit voor vier profielen te installeren?

Verwijderd

Wordt dus in het register gedaan.

Meer info:

http://www.wilderssecurity.com/showthread.php?t=4468