Game kamer

Pagina: 1
Acties:
  • 1.015 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmwiersma
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-08 12:49
Heren en Dames,

Ik heb eind volgend jaar de mogelijkheid een kamer volledig in te richten voor mijn grote hobby: gamen.
De hardware is al lang verzameld en staat nu op een paar gewone buro's op zolder te draaien.

Ik zoek ideeen, foto's etc voor de inrichting van mijn game kamer.
Ik moet er 3 tot 4 pc's kwijt (en mijn game servertje..), minimaal 2 vaste zit plaatsen.
De ruimte is zo'n 3m bij 4m met een groot raam.

Dus.. ideeen voor wand bekleding ? lampen ... vloer etc... ??

Sommige cybercafe's hebben mooie inrichting..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
DVD's met schrijfbare kant naar je toe op de muur, heb ik ook (tenminste dat moet ik nog doen) ;). gewoon de goedkoopste uitzoeken die er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pics van de kamer plz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Als je FPS speelt is een camo net altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

doe je alleen PC's? of ook consoles? Met consoles erbij is het direct gezelliger (bank, salontafeltje, tv)
ik zou gewoon eerst de kamer 'kaal' inrichten.
- Muur in de kleuren die je wilt doen. IK zou zelf niet alle muren dezelfde kleur doen, maar bijv. 1 muur rood en de andere 3 muren grijs (heb ik zelf ook :P)
Probeer iemand te regelen die kan schilderen en laat hem/haar een paar van je favoriete gamecharacters op de muur schilderen.
- Vloer.. geen idee wat je voorkeur is, harde vloer of tapijt?
- plafond.. geen idee wat je leuk lijkt.. blauw met wolkjes? zwart met led-sterrenhemel?
het is een gamekamer, dus je kijkt op een (of meerdere) schermen, hierdoor zou ik kiezen voor indirect licht (tegen reflecties op het scherm).
- als je gamed, dan heb je echt geen zin om snel naar de keuken te rennen voor drinken en/of eten, dus.. tafelmodelkoelkast en magnetron erin

naja goed, probeer sowieso een (slaap)bank te regelen, gewoon om ff bij te komen als je net hebt verloren ofzo :)

[ Voor 8% gewijzigd door randje op 18-11-2005 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Afbeeldingslocatie: http://web.inter.nl.net/users/Terw_Dan/casemod/Img_9439.jpg
Je muur met moederborden (en andere PCBs) behangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ilya
  • Niet online
Zat ik ook aan te denken idd, een mooie airbrush zien te regelen :>

Terw_Dan, ga weg met je muur! Heiligschennis! :P
Klaagmuur O-)

[ Voor 43% gewijzigd door Ilya op 18-11-2005 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

een grote tekening op de muur van jouw jeugd computergame held? (like, Sonic of Mario of iets dergelijks)

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15:01

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

FireWurX schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 22:35:
een grote tekening op de muur van jouw jeugd computergame held? (like, Sonic of Mario of iets dergelijks)
idd, dit zou je in bijv. photoshop (of illustrator als je dat beheerst) kunnen samenstellen/compositie maken.

Vervolgens zou je ergens een beamer moeten lenen, deze op de gewenste muur projecteren en vervolgens de lijnen overtekenen. Hierna is t een kwestie van binnen de lijntjes in kleuren :P en klaar is een muur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Mijn advies is maak het niet te druk. Het kan geheel persoonlijk zijn natuurlijk maar ik laat het altijd zo minimaal mogelijk. Als de omgeving te druk is kan ik me heel moeilijk nog concentreren en concentratie is juist wat een gamer moet hebben :P

Mijn tip is dus hang je muren niet compleet vol met je favo game zooi maar maak juist een selectie en wissel dat zo en nu dan gewoon af, zo heb je tenminste meer variatie en gaat het niet teveel vervelen op ten duur. Zoek een mooi meubel waar je ook je games in kan doen en wat fraaie dvd rekjes.

Op dit moment heb ik twee kasten die vol zitten met controllers en games/films. Zo hou je die bende gewoon van de vloer en heb je alles netjes bij elkaar. Op deze kasten heb ik ook direct me tv staan, verkapte tv meubel. Daarnaast werk je kabel zooi netjes weg. Wil je een echte game gamer? Dan mag je best wat action figures bestellen :P die horen er ook thuis naar mijn mening 8)

- Hou het minimaal
- Zorg voor goede belichting
- Werk je kabels netjes weg
- Niet teveel posters
- Fatsoenlijk dvd rekje kan ook geen kwaad :P
- Koop een Fatboy voor ultiem zit genot 8)

Dit is mijn game setup en ik ben er uiterst tevreden over ookal verander ik het om de paar weken weer een beetje. Voor de pc heb ik gewoon een bureau en als ik op me tv (ipv normale monitor) wil gamen pak ik wel een verleng kabel.

Afbeeldingslocatie: http://caffa.remialleenopdewereld.nl/foto/zGames_Room01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://caffa.remialleenopdewereld.nl/foto/zGames_Room02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://caffa.remialleenopdewereld.nl/foto/zGames_Room03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://caffa.remialleenopdewereld.nl/foto/zGames_Room04.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

ohw ja wat ook inspirerend werkt is gewoon ff de topics bekijken van 'show je kamer' enz. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmwiersma
Koffiezuiper schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 23:19:

- Koop een Fatboy voor ultiem zit genot 8)

Dit is mijn game setup en ik ben er uiterst tevreden over ookal verander ik het om de paar weken weer een beetje. Voor de pc heb ik gewoon een bureau en als ik op me tv (ipv normale monitor) wil gamen pak ik wel een verleng kabel.
Goed idee van die Fatboy !...

en euuhh cool schermpje in je kamer :9~

Ik ben voornamelijk een pc gamer... maar ik xbox360 en PS3 lonken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmwiersma
Nou dat kan maar word van mijn nogal saai: het huis is in aanbouw (nieuwbouw huis dus).
De kamer is 3 bij 4 met aan de 3m zijde een raam.. standaard nieuwbouw huis/kamer.

Maar misschien kunnen andere hun pics delen om wat ideeen op te doen voor 'pimp my pc room' ;)
of 'mod my pc room' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malthus
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23-04 15:30
Dan zou ik in ieder geval voor hele dikke gordijnen zorgen, want niets is zo hinderlijk als zonneschijn op je monitor als je net met je favorite shooter bezig bent. Misschien kun je zelfs een extra rolgordijn voor je raam hangen, met daar achter gewone gordijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Natuurlijk ook deze al even bekeken? :p

[rml][ ZiP] Zetelmod in Progress[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 19:32

Colan

sucks @ solderen

idd, zeker voor verduisteringsgordijnen gaan, ik heb ze gehaald zij Kwantum, ik haat licht, en het werkt, en als dat niet werkt: een groot board voor je raam, dan is het altijd donker genoeg voor CRT-tjes 8)

Simplicity is de bom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BARACUS
  • Laatst online: 30-12-2021
Raam dichtschilderen, geen klok en een oogdruppel dispenser ophangen :P

[ Voor 6% gewijzigd door BARACUS op 19-11-2005 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mwah, gewoon een tft'je neme en dan is dat allemaal weer niet nodig. Je moet ook nog je toetsenbord kunne zien :+ .
Of in iedergeval een crt die niet zo versleten beeldbuis heeft.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2005 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hieronymus
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
dat cartoonfiguurtjes idee op de muur lijkt me neit zo best, je meot gewoon tapijttegels in verschillende kleuren nemen, en daar bijvoorbeeld een mario mee maken,gewoon op zoek naar een kleurplaat op internet,en voila je hebt een voorbeeld.

So now, less than five years later, you can go up on a steep hill in Las Vegas and look West, and with the right kind of eyes you can almost see the high-water mark — that place where the wave finally broke and rolled back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

(klein schopje)

Voor de zitzak: Bij de Karwei (of was het nou Praxis :? ) hebben ze deze week zitzakken in de aanbieding. Voor €39,- in een aantal kleuren, zwart, zilver, groen, blauw, rood etc.

Mijn idee van een ideale gamekamer:
Rustig, niet teveel afleiding. Een beamer + scherm welke je voor je bureau met gewone pc kan laten zakken.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Laatst online: 15:26
Een mooie neon buis in de kamer hangen/zetten. :>
Meestal zijn die dingen wel te koop bij de Praxis o.i.d.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-x-m
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 24-08 11:21

t-x-m

.NET Nerd

Anders bel je Fatal1ty ff op! ;), vraag je hoe zijn kamer er uit ziet! :)

GC.Collect();

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Zoek een paar van die grote posters op, die van PLAYSTATION 2 ofzo, die je kan zien bij Koffiezuiper's kamer :). Ga naar een biosscoop en vraag daar naar een poster van de film Doom !

@LuPo: Van Neon licht krijg je alleen maar pijn aan je ogen van!

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08-09 09:33
Deze stoel mag dus absoluut niet ontbreken
Afbeeldingslocatie: http://www.drinkstuff.com/productimg/1991.jpg
Lift up the arm and you’ll find a built-in fridge that will keep up to six cans of your favourite drink cold for hours.

Make and receive calls with a stylish built in phone (only for use in the UK and France). The phone has a clever 99 number memory, which comes in very handy when the beers start affecting yours.

And then there’s the piece de resistance... a six motor massage system built into the body of the chair! Just pick up the handset, adjust the settings to your personal preferences and let the chair massage your stress away. There’s even a built-in lumbar heating system to ensure that you never get chilly!
Kan hem op de site http://www.lazboy.com/ niet meer terug vinden

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marck21
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14-11-2011
Ga naar een PC zaak en vraag of ze misschien nog een marketing-kit hebben liggen met vlaggen, poster etc. van de spullen die ze verkopen! ;)

Asus A7V880 | AthlonXP 2500+ | Sapphire 9800 PRO | 2x256MB Kingston HyperX & 2x512MB Twinmos SpeedPremium | 80 GB SATA | 160 + 80 GB IDE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Op campzone waren er trailers, daar zat nog het niet te vergeten bestandsdeel in, een biertap ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
Wat ik ooit hier in een topic heb gezien was een dude die heel zn kamer om toverde naar een home cinema kamer.

Had een raster op de vloer gemaakt van MDF, daar tussen geluidsdempende matten, daar een vloer over (mdf).
Als je dat ook met je game kamer doet, word ie 5 cm kleiner (in de hoogte) en bij de wanden ook wat (als je die ook doet)
maar je kan:

Al je kabels wegwerken zonder in de muren te freesen (of schrijf je het anders :+) en je kan je volume lekker hard opendraaien zonder dat mensen meteen beginnen te zeiken (buren/vrouw/kinderen/whatever)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willyfreak
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-08 22:45
Ik zo een beamer kopen en dan op de muur projecteren zodat je met zijn alle kunt genieten van het beeld :Y)
En als je 3 pc's en evetueel console hebt koop je 4 beamers en dan iederen muur een ''beeldscherm'' :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:19
Gewoon lekker strak zou mijn voorkeur naar uitgaan.

Heb je ook een budget om het mee aan te kleden? En hoe groot is het raam?

It's a figure of speech, Morty. They're bureaucrats, I don't respect them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

willyfreak schreef op maandag 12 december 2005 @ 18:58:
Ik zo een beamer kopen en dan op de muur projecteren zodat je met zijn alle kunt genieten van het beeld :Y)
En als je 3 pc's en evetueel console hebt koop je 4 beamers en dan iederen muur een ''beeldscherm'' :Y)
Vergeet de airco niet! Arko kan het denk niet aan! :+

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S913
  • Laatst online: 05-09 19:14

S913

Abusus non tollit usum

Ik heb één (houten) muur van mijn game/movie-zolder bekleed met deze platen:
Afbeeldingslocatie: http://www.ikbenstil.nl/images/1321-c.jpg
Verder niets overheen, geeft wel een geinig effect. Daarnaast makkelijk aan te brengen en niet super duur ofzo (iets van 12 euro per m2 bij de Gamma) :)

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CreativeMind schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 22:17:
DVD's met schrijfbare kant naar je toe op de muur, heb ik ook (tenminste dat moet ik nog doen) ;). gewoon de goedkoopste uitzoeken die er zijn.
Waarom kopen? Je kan ze gratis bij http://www.ubuntu.com bestellen :Y) Heb er zelf ook al zo'n 250 binnen gekregen...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
S913 schreef op maandag 12 december 2005 @ 19:44:
[afbeelding]
Verder niets overheen, geeft wel een geinig effect. Daarnaast makkelijk aan te brengen en niet super duur ofzo (iets van 12 euro per m2 bij de Gamma) :)
En lekker zacht als je er tegen zit ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 19:53:
[...]

Waarom kopen? Je kan ze gratis bij http://www.ubuntu.com bestellen :Y) Heb er zelf ook al zo'n 250 binnen gekregen...
Haha waarmee ga je het vastzetten, ik heb hier ook al een begin van 75 dvd's maar ik zat te twijfelen aan dubbelzijdig tape ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noel
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 18:22
CreativeMind schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 22:17:
Als dat een van de mogelijkheden is, hier alvast een voorbeeldje:

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/noel/room/room_1.jpg

Zwarte achtergrond (cheapass-behang zwart geschilderd) en gewoon cd-r's tegengeplakt met paar druppeltjes secondenlijm. Licht er tegen en je krijgt regenboogjes. :)

Er is op dik twee jaar nog geen enkele cd naar benedengekomen trouwens. :)

Nog een foto:

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/noel/room/room_2.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Noel op 12-12-2005 20:03 ]

Server: Xeon X3430 21TB RAID 5 | Game: 5900X, 6900XT, dual FS2735 | Mobile: Lenovo X1 Carbon, Thinkpad T440s, Moto G7 Plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:11
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 19:53:
[...]

Die misbruik je toch niet daarvoor he? Dat zou wel een lage streek zijn.

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• un1ty
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19-06 22:16

un1ty

Join the Arena!

Breepee schreef op maandag 12 december 2005 @ 19:58:
[...]

Die misbruik je toch niet daarvoor he? Dat zou wel een lage streek zijn.
heb zelf ook CD's op de deur...

ik ken genoeg mensen die bij ubuntu inderdaad over de 300dvd/cd's wat het ook wezen mag hebben besteld.
en die ook op de muur, plafond, deur OVERAL geplakt hebben...
misbruik? nee. promotie! :P

void main(){ printf("Hello tweakers!"); }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CreativeMind schreef op maandag 12 december 2005 @ 19:54:
[...]

Haha waarmee ga je het vastzetten, ik heb hier ook al een begin van 75 dvd's maar ik zat te twijfelen aan dubbelzijdig tape ofzo.
Met een soort van klei van prit, 2,50 euro voor 100 stukjes.
un1ty schreef op maandag 12 december 2005 @ 20:07:
[...]

heb zelf ook CD's op de deur...

ik ken genoeg mensen die bij ubuntu inderdaad over de 300dvd/cd's wat het ook wezen mag hebben besteld.
en die ook op de muur, plafond, deur OVERAL geplakt hebben...
misbruik? nee. promotie! :P
Ze leveren niet meer dan 70 cd's per bestelling ofzo(2 cd's per pakje dus 140 stuks)... ik moest er 2 bestellingen voor doen... _/-\o_

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2005 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
Verwijderd schreef op maandag 12 december 2005 @ 20:07:
[...]

Met een soort van klei van prit, 2,50 euro voor 100 stukjes.

[...]

Ze leveren niet meer dan 70 cd's per bestelling ofzo(2 cd's per pakje dus 140 stuks)... ik moest er 2 bestellingen voor doen... _/-\o_
Dat is daar dus niet voor bestemt :P

Koop gewoon mensen, zo duur is het ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-07 21:41

Huig

Merino Fanatic

Kaaswagen schreef op maandag 12 december 2005 @ 20:12:
[...]

Dat is daar dus niet voor bestemt :P

Koop gewoon mensen, zo duur is het ook weer niet.
Hierzo, 100 cd's voor 13 euro...
klik

ik krijg ineens ook allemaal ideeën :)

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Nu online
mnou ik heb bij dat ubuntu een request geplaatst ik ga mijn muur dus nu met behangen met dvd's en cd's in mooi patroontje dvd's heb ik er nu 75 van op de muur maare ik kan nou nog niet echt zeggen dat ik ben opgeschoten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 18:03

DefLite

Why so serious?

CreativeMind schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:02:
mnou ik heb bij dat ubuntu een request geplaatst ik ga mijn muur dus nu met behangen met dvd's en cd's in mooi patroontje dvd's heb ik er nu 75 van op de muur maare ik kan nou nog niet echt zeggen dat ik ben opgeschoten :Y)
Kom op dat doe je toch niet. :( Weet je wat Ubuntu betekent Humanity to others in het oud afrikaans.
Ik heb ze zelf ook besteld alleen ik heb er 5 besteld en die gebruik ik :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iro
  • Laatst online: 19-05-2022

iro

:)

Ik zal ook eens een foto maken van mijn kamer.. niet echt een game kamer maar kan er wel mee door :)

Specs pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Little_captain schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:07:
[...]

Kom op dat doe je toch niet. :( Weet je wat Ubuntu betekent Humanity to others in het oud afrikaans.
Ik heb ze zelf ook besteld alleen ik heb er 5 besteld en die gebruik ik :Y)
Kan makkelijk. Een maat van mij gebruikt ze altijd om een kampvuur/bbq aantesteken. Papier+plastic brand goed :P Ubuntu is toch troeplinux .....jummmie Slackware :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurens
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Een jaar of 4 geleden hadden ze van die gratis compuserve cdtjes bij V&D enzo... Daar had ik toen bijna 500 cdtjes van na een paar weken cdtjes halen :P

Hier heb ik toen ook mijn deur e.d. mee beplakt, maar na een jaar of 2 gaat het toch wel vervelen hoor :)

[ Voor 28% gewijzigd door Laurens op 13-12-2005 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 17:17:
[...]

Kan makkelijk. Een maat van mij gebruikt ze altijd om een kampvuur/bbq aantesteken. Papier+plastic brand goed :P Ubuntu is toch troeplinux .....jummmie Slackware :P
maak je niet druk ze wilen ze toch weggeven:P en wij zijn hollanders die willen alles voor nix als het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joepie! Nadat mijn vriendin dit topic heeft gelezen is ze enthousiast! Ik mag de hobby/rommel kamer omtoveren in een game-hok. Binnenkort maar een een RIP (Room in progress) maken. Console kamer only of course.

:) Hulde aan de TS voor het starten van dit topic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 23:01:
Joepie! Nadat mijn vriendin dit topic heeft gelezen is ze enthousiast! Ik mag de hobby/rommel kamer omtoveren in een game-hok. Binnenkort maar een een RIP (Room in progress) maken. Console kamer only of course.

:) Hulde aan de TS voor het starten van dit topic :D
en natuurlijk de rest van de posters die je een hoop tips hebben gegeven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
CreativeMind schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 23:04:
[...]

Yey ;)

Misschien kun je haar ook blij maken met draai dingen en dat je de kamer verandert.(Ooit op tv gezien?) Als ze al een kamer heeft heb ik niets gezegd, natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CreativeMind schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 23:04:
[...]

Uiteraard :P

En nee, ze heeft en krijgt geen eigen kamer :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2005 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
Oh ok. :P

Ik had een keer op tv gezien dat het redelijk simpel was om bepaalde dingen draaiend te maken. Dus met het zitcomfort dat je in je kamer kweekt (Lijkt me wel met je consoles) ook gewoon naar een (big-ass) TV/beamer kijken ;)

Dus je maakt een 'volwaardige' game-kamer, maar dan maak je het zo dat alle posters draaien en dat je de kasten netjes weggewerkt zijn, zodat je de kamer in 10 seconden omtoverd tot een 'love-nest' ;) Dat zag ik iig op tv :P damn lastig om uit te leggen lol

[ Voor 8% gewijzigd door Kaaswagen op 13-12-2005 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Nu online
Kaaswagen schreef op dinsdag 13 december 2005 @ 23:40:
Oh ok. :P

Ik had een keer op tv gezien dat het redelijk simpel was om bepaalde dingen draaiend te maken. Dus met het zitcomfort dat je in je kamer kweekt (Lijkt me wel met je consoles) ook gewoon naar een (big-ass) TV/beamer kijken ;)

Dus je maakt een 'volwaardige' game-kamer, maar dan maak je het zo dat alle posters draaien en dat je de kasten netjes weggewerkt zijn, zodat je de kamer in 10 seconden omtoverd tot een 'love-nest' ;) Dat zag ik iig op tv :P damn lastig om uit te leggen lol
te veel austin powers - the spy who shagged me gekeken ;)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaswagen
CreativeMind schreef op woensdag 14 december 2005 @ 23:02:
[...]

te veel austin powers - the spy who shagged me gekeken ;)??
Neej, een of ander bouwprogramma ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
S913 schreef op maandag 12 december 2005 @ 19:44:
[afbeelding]
werkt dat niet averechts op de akoestiek van het geluid? het mag dan wel het geluid voor anderen dempen, maar je moet zelf toch niet in een issoleer cel zitten en al het geluid dof horen?

of valt dat wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het klinkt juist beter/mooier. Mijn ervaring is dat je bij een goed gedempte kamer veel beter kan horen waar het geluid van daan komt. Ze hebben niet voor niets 9 van de 10 thuis bioschopen van die zware gordijnen.
Het is niet mooi waneer je het geluid goor resoneren in je kamer, vooral de lage tonen hebben daar snel last van.

Goede luidsprekers zijn belangrijk, maar een goeie ruimte heeft ook zeer veel invloed op de geluidskwaliteit.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2005 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diedazz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://69.9.187.82/_foto/EAvEnNN-1117357579-6-1.jpeg

oude setup van mij, nu staat het zowat gespiegeld enzo, maar t zit echt relaxed :p alleen voor muizen tijdens games zou ik wel een houte plankje pakken ofzo XD
oja, pc staat rechts achter de bank, onder mn router

Get Airflow, save the world.

• S913

S913

Abusus non tollit usum

WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 14 december 2005 @ 23:21:
[...]

werkt dat niet averechts op de akoestiek van het geluid? het mag dan wel het geluid voor anderen dempen, maar je moet zelf toch niet in een issoleer cel zitten en al het geluid dof horen?

of valt dat wel mee.
Wat JC Ken geeft eigenlijk het antwoord al :) Maar daarnaast is mijn zolder niet zo super groot, dus kan een beetje demping ook geen kwaad anders wordt je overdonderd door het geluid :P Maar moet ook zeggen dat ik geen echte HT-freak ben, dus ben tevreden met weinâg :Y)

Pccies:
Afbeeldingslocatie: http://www.snowbros.nl/upload/dscf1438__small__453.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.snowbros.nl/upload/dscf1442__small__293.jpg

"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-09 13:55
Tevreden met weinig, zegtie :Y)

• S913

S913

Abusus non tollit usum

Ik doelde op de kwaliteit, niet de kwantiteit ;) El cheapo scherm, gemiddelde beamer (Toshiba S20), Logitech Z5500 ... denk niet dat de échte HT-freak onder de indruk zal zijn.

~ H.P. Lovecraft

• NovemberSierra
  • Nu online
Kaaswagen schreef op woensdag 14 december 2005 @ 23:17:
[...]

Neej, een of ander bouwprogramma ;)
monster house make-over??

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

als je wilt dat je huis een kasteel word moet je zeker hun vragen krijg je ook nog een dikke auto en wat cash erbij, je moet wel een zielig verhaal verzinnen en heel uitbundig kunnen doen.

Gave posters (www.postersale.nl) in mooie lijsten ophangen (lijsten zijn duur en lastig in die maat te vinden btw) gewoon je hele kamer vullen.

• NovemberSierra
  • Nu online
MantaMania schreef op donderdag 15 december 2005 @ 13:58:
[...]

als je wilt dat je huis een kasteel word moet je zeker hun vragen krijg je ook nog een dikke auto en wat cash erbij, je moet wel een zielig verhaal verzinnen en heel uitbundig kunnen doen.

Gave posters (www.postersale.nl) in mooie lijsten ophangen (lijsten zijn duur en lastig in die maat te vinden btw) gewoon je hele kamer vullen.
die posters hangen bij ons gewoon op school :) ik herkende die van kingkong gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Nu online
zijn er nog vooruitgangen geboekt qua kamers :P. ikzelf zit nog te w88 op die ubuntu cd's dat duurt nog best lang.

hmm ik zat dus ff die order van mij na te kijken:
145 CDs requested in 2005-12-13. 50 CDs approved and sent to the shipping company in 2005-12-21. Please note orders usually take from 4 to 6 weeks to deliver, depending on the country of shipping.

ik krijg er dus maar 50 dus volgens mij is dat verhaal van die 3000 stuks wara ik ergens las ook broodje aap ofnie! 8)7

[ Voor 66% gewijzigd door NovemberSierra op 24-12-2005 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

CreativeMind schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 01:25:
zijn er nog vooruitgangen geboekt qua kamers :P. ikzelf zit nog te w88 op die ubuntu cd's dat duurt nog best lang.

145 CDs requested in 2005-12-13. 50 CDs approved and sent to the shipping company in 2005-12-21. Please note orders usually take from 4 to 6 weeks to deliver, depending on the country of shipping.

ik krijg er dus maar 50 dus volgens mij is dat verhaal van die 3000 stuks wara ik ergens las ook broodje aap ofnie! 8)7
6x 50 stuks bestellen? ;)

maja wat je zou kunnen doen, is vrienden, collega's, msn contacten, etc etc vragen naar verkeerd gebrande CD's of oude CD's.
Mijn pa spaart ze voor iemand die er de crea-bea mee uithangt. kaarsenstandaardjes, ansichtkaarten, tafellampjes en weet ik het wat nog meer...
er staat hier in huis nu een stapel van meer dan 100 stuks...

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0b
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 14:43

r0b

CreativeMind schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 01:25:

Cancel die order. :/
Fijn persoon ben je, de Ubuntu Foundation (waar ook weer geld aan gedoneert wordt door o.a. ondergetekende) steekt er alsmaar geld achteraan om die cd's (en shipping kosten) te financieren, en jij plakt ze fijn op je muur/deur/plafond/vriendin/hond/whatever.
Dat je dit zou doen met AOL/CompuServe cd's waar je mee doodgegooid wordt is best, maar apart deze cd's bestellen - waarbij de intentie(verklaring) is om ze te gebruiken, danwel weg te geven aan iemand die ze zal gebruiken - en vervolgens als 'versiering' gebruiken is gewoon schandalig.

[ Voor 17% gewijzigd door r0b op 24-12-2005 02:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NovemberSierra
  • Nu online
r0b schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 02:04:
[...]

Cancel die order. :/
Fijn persoon ben je, de Ubuntu Foundation (waar ook weer geld aan gedoneert wordt door o.a. ondergetekende) steekt er alsmaar geld achteraan om die cd's (en shipping kosten) te financieren, en jij plakt ze fijn op je muur/deur/plafond/vriendin/hond/whatever.
Dat je dit zou doen met AOL/CompuServe cd's waar je mee doodgegooid wordt is best, maar apart deze cd's bestellen - waarbij de intentie(verklaring) is om ze te gebruiken, danwel weg te geven aan iemand die ze zal gebruiken - en vervolgens als 'versiering' gebruiken is gewoon schandalig.
maak je maar niet druk hoor ik heb allang een paar spindels a 100stks gekocht voor paar euros die ik ga gebruiken, die ubuntu cds was gewoon om te kijken of het werkte ja of nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Worden ze geleverd inclusief hoesje ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martieadams
  • Laatst online: 03-03 10:55
Verwijderd schreef op zaterdag 24 december 2005 @ 11:16:
Worden ze geleverd inclusief hoesje ?
Ubuntu cd's zitten in kartonnen hoesje, er zitten er 2 in aan beide kanten 1 (als je hem uitklapt).

Learn to forget...

Pagina: 1