Ik heb al een tijdje de Ipaq 1930 in gebruik wil daarbij een navigatiesysteem gaan aanschaffen. Het mooiste zou zijn dat ik, bijvoorbeeld van punt A in Nederland naar punt B in Italie wordt genavigeerd zonder daarvoor extra handelingen te hoeven doen, zoals het switchen tussen kaarten.
Nu ben ik al een tijdje op zoek naar een goede en goedkope oplossing maar heb twijfel welke de juiste is. Bij de Ipaq 1930 zit overigens geen bluetooth.
Optie 1:
Via bv pdashop.nl een compleet pakket kopen met bekabeling en gps-ontvanger voor E159,-. En dan zelf ergens TomTom ofzo proberen te regelen. Het nadeel is dat ik waarschijnlijk ook weer een extra geheugenkaartje moet kopen..
Optie 2:
Een compleet nieuwe Ipaq kopen met bluetooth en een losse GPS ontvanger.
Optie 3:
Wellicht een ander PDA systeem icm een ander navigatiesysteem??
Zou iemand mij kunnen vertellen wat voor mij de beste oplossing zou kunnen zijn(?) Alvast bedankt.
Nu ben ik al een tijdje op zoek naar een goede en goedkope oplossing maar heb twijfel welke de juiste is. Bij de Ipaq 1930 zit overigens geen bluetooth.
Optie 1:
Via bv pdashop.nl een compleet pakket kopen met bekabeling en gps-ontvanger voor E159,-. En dan zelf ergens TomTom ofzo proberen te regelen. Het nadeel is dat ik waarschijnlijk ook weer een extra geheugenkaartje moet kopen..
Optie 2:
Een compleet nieuwe Ipaq kopen met bluetooth en een losse GPS ontvanger.
Optie 3:
Wellicht een ander PDA systeem icm een ander navigatiesysteem??
Zou iemand mij kunnen vertellen wat voor mij de beste oplossing zou kunnen zijn(?) Alvast bedankt.