Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• pietjepo
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-04-2022
Ik heb al een tijdje de Ipaq 1930 in gebruik wil daarbij een navigatiesysteem gaan aanschaffen. Het mooiste zou zijn dat ik, bijvoorbeeld van punt A in Nederland naar punt B in Italie wordt genavigeerd zonder daarvoor extra handelingen te hoeven doen, zoals het switchen tussen kaarten.

Nu ben ik al een tijdje op zoek naar een goede en goedkope oplossing maar heb twijfel welke de juiste is. Bij de Ipaq 1930 zit overigens geen bluetooth.

Optie 1:
Via bv pdashop.nl een compleet pakket kopen met bekabeling en gps-ontvanger voor E159,-. En dan zelf ergens TomTom ofzo proberen te regelen. Het nadeel is dat ik waarschijnlijk ook weer een extra geheugenkaartje moet kopen..

Optie 2:
Een compleet nieuwe Ipaq kopen met bluetooth en een losse GPS ontvanger.

Optie 3:
Wellicht een ander PDA systeem icm een ander navigatiesysteem??

Zou iemand mij kunnen vertellen wat voor mij de beste oplossing zou kunnen zijn(?) Alvast bedankt.

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

TomTom gaat niet werken voor je. Die kan niet van straat tot straat binnen Europa. Daar moet je of van kaart wisselen, of op de hoofdwegen blijven.

Als je 'wisselloos' wilt moet je aan Navigon denken. Kost je iets van 2 Gig aan kaart ruimte. Of....als je Benelux voldoende vindt dan kan je met veel minder uit. Benelux is bij Navigon trouwens Belgie Nederland en Luxemburg met Noord Frankrijk inclusief Parijs en het westelijk deel van Duitsland t/m Frankfurt

Navigon schijnt wel iets meer van je PDA te vragen, maar zelfs op mijn MIO werkt het naar tevredenheid. Maar let wel, smaken verschillen

[ Voor 8% gewijzigd door Ortep op 18-11-2005 22:27 ]

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato