[Partiton Magic] Merge partitions, data verlies?

Pagina: 1
Acties:

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-04 20:41
Ik heb een nieuwe Sata schijf met win xp erop
en een oude 200gb met 2 partities (IDE schijf) waarop eentje geformateerd is en eentje met al mijn niet te verliezen data.

Kan ik deze 2 partities mergen tot 1 partitie, dus gewoon tot 1 volledige schijf met partition magic?
( versie 8 )
En dat zonder dat de data van de f schijf verloren gaat (e en f worden gemerged)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Probeer het. ;) Partition Magic geeft echt wel een warning zodra hij data gaat verwijderen. Indien het erg belangrijke data betreft zou ik sowieso een backup maken, zodra PM crashed tijdens het verwerkingsproces ben je je data sowieso kwijt.

🌞🍃

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-08 14:26

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Het mergen van twee partities hoort tot één van de functies van Partition Magic. Ik zie niet in waarom het niet zou werken. PM zal hoe dan ook eerst controleren of het mogelijk is, voordat het over gaat op het daadwerkelijke bewerken van de partities. :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."