Microsoft outlook: Reply gebruikt ander adres

Pagina: 1
Acties:
  • 200 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 17:13

Maverick2001

Never look back

Topicstarter
In Mic. Outlook heb ik meerder email accounts aangemaakt nu is het gekke dat ik iets ontvang op xxx@chello.nl als ik dat bericht reply gebruikt hij yyy@mijndomein.nl

Ik heb bij de instellingen gekeken echter daar kan ik nix op vinden.

Vroeger gebruikte ik outlook express en daar kon je reply adressen invullen maar zoiets heb ik hier niet in kunnen vinden.

Pura Vida

• Remco
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08 16:11
Als je een emailtje beantwoord, kan je onder het menu opties de kop "Van" aanvinken.

The best thing about UDP jokes is that I don't care if you get them or not.

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Outlook > Extra > E-mailaccounts > Kies 'Bestaande e-mailaccounts weergeven of wijzigen' > Volgende > Kies het account dat je wil aanpassen > Wijzigen > Meer instellingen

In het dan verkregen tabje kun je in het vak Antwoordadres een reply-to-adres invoeren.

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-08 17:13

Maverick2001

Never look back

Topicstarter
Remc0 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 23:01:
Als je een emailtje beantwoord, kan je onder het menu opties de kop "Van" aanvinken.
Ja handmatig weet ik het. Maar dat moet niet nodig zijn.
Outlook > Extra > E-mailaccounts > Kies 'Bestaande e-mailaccounts weergeven of wijzigen' > Volgende > Kies het account dat je wil aanpassen > Wijzigen > Meer instellingen

In het dan verkregen tabje kun je in het vak Antwoordadres een reply-to-adres invoeren.
Daar ben ik van op de hoogte echter ook al vul ik daar als reply adres hetzelfde adres is dan pakt ie alsnog een andere account.

[ Voor 42% gewijzigd door Maverick2001 op 19-11-2005 09:15 ]

Pura Vida