Firefox - Iphone
Voor zover ik weet is dit gewoon dat je de waarschuwingen uit Windows beveilegings centrum uit hebt staan, aangezien ik dit op alle PC's in het netwerk hier heb.
Maar ik kan ook ongelijk hebben, ben neit zo'n expert
Klopt, dat zijn de uitgeschakelde waarschuwingen. Lekker laten staan als je die irri waarschuwingen niet meer wilt krijgen.sapphire schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 18:13:
Voor zover ik weet is dit gewoon dat je de waarschuwingen uit Windows beveilegings centrum uit hebt staan, aangezien ik dit op alle PC's in het netwerk hier heb.
ja klopt inderdaad ik heb die waarschuwingen uitgezet, maar spybot ziet ze toch als spyware/adwareWildfire schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 18:33:
[...]
Klopt, dat zijn de uitgeschakelde waarschuwingen. Lekker laten staan als je die irri waarschuwingen niet meer wilt krijgen.
en als je ze zou verwijderen wat gebeurd er dan...
Firefox - Iphone
Waarschijnlijk omdat spywaer/adware er ook baat bij zou hebben om die waarschuwingen uit te zetten.babybox schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 18:49:
[...]
ja klopt inderdaad ik heb die waarschuwingen uitgezet, maar spybot ziet ze toch als spyware/adware
Dan krijg je weer wel waarschuwingen?en als je ze zou verwijderen wat gebeurd er dan...
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Deze melding krijg je als je een ander "SecurityCenter" gebruikt dan die van WIndows zelf. Bijvoorbeeld die van McAfee, in mijn geval.
Je kan SpyBot (door te rechtermuisklikken op de meldingen) opdracht geven deze de volgende keer niet mee te nemen in de scan.
Of je kan ze verwijderen. En de volgende keer (nadat je de PC opnieuw gestart hebt) dat je scant, dan laat SpyBot ze weer vrolijk zien.
Je kan SpyBot (door te rechtermuisklikken op de meldingen) opdracht geven deze de volgende keer niet mee te nemen in de scan.
Of je kan ze verwijderen. En de volgende keer (nadat je de PC opnieuw gestart hebt) dat je scant, dan laat SpyBot ze weer vrolijk zien.
Niet per definitie. Waarschijnlijk maakt in jouw geval McAfee ze weer opnieuw aan...lordsnow schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 19:15:
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Pagina: 1