Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Microsoft: is dit nu spyware/adware of niet

Pagina: 1
Acties:

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-11 15:09
Bij het scannen met spybot search and destroy laat deze de volgende waarschuwingen zien, maar ik durf het niet te verwijderen want misschien is het iets essentieels in windows XP Home edition.

Wie weet het??

Afbeeldingslocatie: http://www.imagetiger.com/thumb/img2181105210028.jpg

Firefox - Iphone

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:58

sapphire

Die-hard pruts0r

Voor zover ik weet is dit gewoon dat je de waarschuwingen uit Windows beveilegings centrum uit hebt staan, aangezien ik dit op alle PC's in het netwerk hier heb.
Maar ik kan ook ongelijk hebben, ben neit zo'n expert :P

Gabriël AM5

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Wildfire

Joy to the world!

sapphire schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 18:13:
Voor zover ik weet is dit gewoon dat je de waarschuwingen uit Windows beveilegings centrum uit hebt staan, aangezien ik dit op alle PC's in het netwerk hier heb.
Maar ik kan ook ongelijk hebben, ben neit zo'n expert :P
Klopt, dat zijn de uitgeschakelde waarschuwingen. Lekker laten staan als je die irri waarschuwingen niet meer wilt krijgen.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• babybox
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-11 15:09
Wildfire schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 18:33:
[...]

Klopt, dat zijn de uitgeschakelde waarschuwingen. Lekker laten staan als je die irri waarschuwingen niet meer wilt krijgen.
ja klopt inderdaad ik heb die waarschuwingen uitgezet, maar spybot ziet ze toch als spyware/adware

en als je ze zou verwijderen wat gebeurd er dan...

Firefox - Iphone

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:10
babybox schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 18:49:
[...]

ja klopt inderdaad ik heb die waarschuwingen uitgezet, maar spybot ziet ze toch als spyware/adware
Waarschijnlijk omdat spywaer/adware er ook baat bij zou hebben om die waarschuwingen uit te zetten.
en als je ze zou verwijderen wat gebeurd er dan...
Dan krijg je weer wel waarschuwingen? :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-11 22:12

lordsnow

I know nothing

Deze melding krijg je als je een ander "SecurityCenter" gebruikt dan die van WIndows zelf. Bijvoorbeeld die van McAfee, in mijn geval.

Je kan SpyBot (door te rechtermuisklikken op de meldingen) opdracht geven deze de volgende keer niet mee te nemen in de scan.

Of je kan ze verwijderen. En de volgende keer (nadat je de PC opnieuw gestart hebt) dat je scant, dan laat SpyBot ze weer vrolijk zien.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:10
lordsnow schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 19:15:
Of je kan ze verwijderen. En de volgende keer (nadat je de PC opnieuw gestart hebt) dat je scant, dan laat SpyBot ze weer vrolijk zien.
Niet per definitie. Waarschijnlijk maakt in jouw geval McAfee ze weer opnieuw aan...

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Pagina: 1