[PS2 to Usb converter] Muis doet niks

Pagina: 1
Acties:

• schaap2005
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-01-2025
Hallo, ik heb sinds kort een laptop en daar zitten geen ps2 poorten op. Opzicht niet zo'n probleem want daar heb je converters voor dacht ik.
Ik heb nu zo'n ding en nu doet mn muis nog niks.

Een gewone Usb muis werkt wel
De touchpad krijg ik niet uit

het gaat om een techsolo tc-op 16 optische muis met ps2 aansluiting.

Alle hulp welkom :)

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

Dit probleem heb ik dus zelf ook, en heb ook nog hier gezocht maar niks kunnen vinden, en daarom maar even kicken ipv nieuw topic maken.

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Hier zijn wel een aantal topics over. Makkelijkste optie is om een usb muis te kopen. Zo'n convertor van ps/2 naar usb is niet echt een standaard. Vaak werkt zo'n convertor alleen wanneer deze bij de muis is geleverd, het is dus per merk/type afhankelijk.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat dacht je van het feit dat dit geen converter is (passief, geen driver nodig), maar een adapter (actief, eigenlijk een USB keyboard controller). Waarschijnlijk moet je gewoon drivers installeren :o

Oslik blyat! Oslik!

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

dion_b schreef op woensdag 07 december 2005 @ 00:55:
Wat dacht je van het feit dat dit geen converter is (passief, geen driver nodig), maar een adapter (actief, eigenlijk een USB keyboard controller). Waarschijnlijk moet je gewoon drivers installeren :o
Die ik heb is een adapter van Belkin, en ik heb om drivers gezocht ervoor maar niks gevonden en er staat bij de beschrijving van de adapter dat geen drivers nodig zijn.
Ik heb ook nog nieuwste mouseware geinstalleerd.

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]