De koppeling tussen productsurvey en pricewatch is duidelijk. Alleen komt deze nog niet overal tot zijn recht. In nieuwsitems wordt automagisch(?) een lijstje getoond links onder het navigatiegedeelte met daarin gerelateerde pricewatch items, firmware-updates en dat soort dingen.
Is het niet mogelijk om ook zo'n lijstje te tonen bij de Productsurvey, waarbij de minimale prijs van het product vermeld wordt, en eventuele andere interessante links die gekoppeld zijn aan dat product? Het lijkt me niet veel werk om te maken, maar wel handig
.
Nu staat de prijs alleen enigzins onduidelijk vermeld ín de tekst, zoals bijvoorbeeld:
. Daarbij zie ik geen prijs meer als ik op een van de twee surveys klik, daar staat dan alleen nog de productsurvey van de desbetreffende gebruiker. In het navigatielijstje links is echter nog rustig plaats voor extra gegevens die handig zijn, én niet storend.
^^ Dus eigenlijk een featurerequest
.
Is het niet mogelijk om ook zo'n lijstje te tonen bij de Productsurvey, waarbij de minimale prijs van het product vermeld wordt, en eventuele andere interessante links die gekoppeld zijn aan dat product? Het lijkt me niet veel werk om te maken, maar wel handig
Nu staat de prijs alleen enigzins onduidelijk vermeld ín de tekst, zoals bijvoorbeeld:
Leuk, maar vrijwel onzichtbaarDe Asus GeForce 7800 GTX 256MB DDR3 N7800GTX/TOP/2DHTV werd beoordeeld door 2 gebruikers, die het product gemiddeld als zeer goed beoordeelden. De Asus GeForce 7800 GTX 256MB DDR3 N7800GTX/TOP/2DHTV is verkrijgbaar in de Pricewatch voor prijzen tussen 496,90 en 599,- euro.
^^ Dus eigenlijk een featurerequest
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future