Toon posts:

Synchronisatie telefoon/pda

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Binnen onze organisatie zijn een aantal gebruikers in het bezit van een pda en/of telefoon. De gebruikers zouden graag deze apparaten synchroniseren met hun laptop. De gebruikers hebben allemaal beperkte rechten. Op de laptops draait Windows 2000. Nou lukt het wel om als administrator te synchroniseren, maar niet onder een beperkte rechten account.

Moet ik dit instellen via gpedit, of heeft dit niet met policies te maken?

Alvast bedankt!

Verwijderd

Welk pakket gebruik je om te synchoniseren? Wat voor foutmelding krijg je exact?.

Mijn werkwijze:
geef de gebruiker tijdelijk admin rechten op het systeem. Installeer en configureer de synchonisatie software en kijk ofdat alles werkt. Hierna de gebruiker de admin rechten weer ontemen.

Martijn is blij dat onze pda's vanaf 1 januari direct synchroniseren met de exchange server :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik gebruik het pakket wat bij de sonyericsson zit. De gebruiker tijdelijk administrator rechten geven heb ik gedaan. Als de gebruiker deze rechten heeft gaat het synchroniseren perfect, ontneem ik de rechten, dan kan er geen verbinding worden gemaakt met de telefoon. Ik krijg dus geen foutmelding, maar de verbinding komt niet tot stand.

Verwijderd

maar welk pakket? ActiveSync, Hotsync? Staat er niks in de eventviewer? Heeft de gebruiker rechten om te connecteren naar de usb poort?

Je zou eens met file/regmon kunnen monitoren waar het precies fout gaat.