[USB stick] moet ineens geformateerd worden?

Pagina: 1
Acties:

• lvnielen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-02 06:44
Ik heb een 256MB usb stick en die deed ik 3 dagen terug in mijn pc en toen wilde hij in eens geformateerd worden, dit heb ik echter nog niet gedaan omdat er belangrijke dingen op staan...weet iemand hoe ik deze stick kan redden?

• domi235
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-12-2021

domi235

Magic!

* domi235 maakt voor deze gevallen _ALTIJD_ een backup :)

Maar goed, welk OS? En heb je al eens op een andere pc geprobeerd, en als je de mogelijkheid hebt, probeer het eens met een ander os.. (Linux deed bij mij ook wonderen met een dode harde schijf)

Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10:44
Windows 2000 kan nog wel eens vervelend doen met USB sticks, eruit halen zonder 'm eerst af te sluiten resulteert in een mooie, lege USB stick...

Maar misschien de usual backup programmatjes laten draaien op je stick misschien? Zoek op Google naar 'Recover Data' of 'Get Data Back' en je zult vast wel wat tegen komen.

The devil is in the details.

• lvnielen
domi235 schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 15:26:
* domi235 maakt voor deze gevallen _ALTIJD_ een backup :)

Maar goed, welk OS? En heb je al eens op een andere pc geprobeerd, en als je de mogelijkheid hebt, probeer het eens met een ander os.. (Linux deed bij mij ook wonderen met een dode harde schijf)
Ja ik weet het dat ik er een kopie van moet maken!

Heb hem net aan een VMware Sessie Suse Linux gehangen en daar hij de stick wel maar laat geen bestanden zien

• lvnielen
December schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 15:30:
Windows 2000 kan nog wel eens vervelend doen met USB sticks, eruit halen zonder 'm eerst af te sluiten resulteert in een mooie, lege USB stick...

Maar misschien de usual backup programmatjes laten draaien op je stick misschien? Zoek op Google naar 'Recover Data' of 'Get Data Back' en je zult vast wel wat tegen komen.
Ik was zelf ook al met een Data Recovery programma bezig geweest van Ontrack