Toon posts:

Welk progje moet IK gebruiken om internet te delen

Pagina: 1
Acties:
  • 102 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Dag leute,

Ik heb nu ICS van Microsoft om internet te delen, maar ik ben er niet echt te vreden over. Het duurt mij te lang om een pagina te laden.
Daarvoor gebruikte ik Sygate, werkte stukken beter, maar ik was er nog niet tevreden over omdat de server daardoor soms niet meer wou opstarten. Ook kan ik nog steeds geen FTP server draaien op een client.

Nu mijn vraag, wat is nu een goed programma om internert te delen?
Dit zijn de voorwaarden waar het aan moet voldoen:

- Niet te veel system recources in nemen
- Port mapping om een FTP server op de client te draaien
- Het moet een beetje snel zijn (heb niet voor niets kabel :))
- En het moet op de achtergrond draaien, dus niet eerst allemaal vensters wegklikken voordat je aan het werk kan.

Een losse server die Freesco oid draaid is voor mij geen optie

Mzzls,

Verwijderd

WinRoute!
Die is echt goed! Draaid helemaal op de achtergrond, je ziet NIKS (ook niet naast je klok).

Verwijderd

Winroute vind ik klote
Ik installeren. Mijn hele internet deed eht neit meer.

Verwijderd

Topicstarter
Nu weet ik het nog nie :)

Verwijderd

Winroute werkt prima bij mij

• JoNaTHaN(NL)
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 05-07-2024
Misschien all aboard staat alleen naast je klokje weet alleen niet of je ook kan ftp en op die andere computer maar denk het wel :)

• Razorh
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-07 15:51
Sygate 4.0 :7

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:49
Winroute Pro 4

Simpeler kan volgens mij niet. Werkt ideaal! En geheel transparant als je NAT enabled hebt.

Simon

Verwijderd

Topicstarter
Kan ik met Winroute ook een FTP server draaien op een client? Oftewel, kan ik poorten mappen?

Verwijderd

En hoe zit dat met internet-sharing van Windoos?

Verwijderd

internet sharing van windows = :r geen portmapping, niks.

en jordyb, internet deed het waarschijnlijk bij jou niet omdat winroute een error gaf. dan kan er geen dataverkeer meer lopen. als je simpelweg in het 'error' tabje zou hebben gekeken kon je zien wat er mis was. misschien is winroute lite een betere oplossing voor jou.

en winroute pro 4.x ondersteunt alles hoor, NAT, portmapping, DNS forwarding, DHCP/mail/proxyserver, etc etc etc.. nog best veilig ook.

Verwijderd

Ik had lite gedaan.

Hij gaf geen errors. Hij gaf geen enkele pagina.
ICQ MSN die deden het allemaal niet.

Voor installatie deed inet het na neit. En na deleten weer wel.

• BitBit3r
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-03-2025

BitBit3r

Lid

Sowieso vind ik het klote werken door een andere PC.... altijd vertraging (voor multiplayer) en niet alle poorten zijn gemapped, werken blablabla GEZEIK :(

Leuk joh elke keer een server waarop je gaat gamen toevoegen en zooi... :(

Kan je btw een soort "backup" van je verbinding maken? Ik bedoel het volgende:

We hebben 2 PCs die op internet moeten, allebei met ISDN-adapter. We mogen maar 1 lijn gebruiken...
Ik wil dus met beide gewoon kunnen inbellen, maar wel via 1 lijn... (zijn hier hubs voor ofzo?)

Of hebben mensen hier ervaring mee, of werkt het gewoon goed met software?

Mzzl !

Wat er ook gebeuren moogh...

Verwijderd

Wingate.

Mooi geintegreerd in NT en doet alles

Verwijderd

Op donderdag 18 januari 2001 21:28 schreef BitBit3r het volgende:
Sowieso vind ik het klote werken door een andere PC.... altijd vertraging (voor multiplayer) en niet alle poorten zijn gemapped, werken blablabla GEZEIK :(

Leuk joh elke keer een server waarop je gaat gamen toevoegen en zooi... :(

Kan je btw een soort "backup" van je verbinding maken? Ik bedoel het volgende:

We hebben 2 PCs die op internet moeten, allebei met ISDN-adapter. We mogen maar 1 lijn gebruiken...
Ik wil dus met beide gewoon kunnen inbellen, maar wel via 1 lijn... (zijn hier hubs voor ofzo?)

Of hebben mensen hier ervaring mee, of werkt het gewoon goed met software?

Mzzl !
Ik had eerst ook 2 computers met 2 modems en gewoon telefoon geen ISDN.

Ik had een draad getrokken naar de eerste computer. Daar een verloop/splitter dingetje erop. Dus 1 erin, 2 eruit. De ene naar de ene comp en de andere naar de andere. Werkte perfect.

Ik heb nu trouwens SyGate 4.0
Tot nu toe is het vet simpel.
En makkelijk te installeren

Verwijderd

Op donderdag 18 januari 2001 21:20 schreef jordyb het volgende:
Ik had lite gedaan.

Hij gaf geen errors. Hij gaf geen enkele pagina.
ICQ MSN die deden het allemaal niet.

Voor installatie deed inet het na neit. En na deleten weer wel.
Jee ik heb de oplossing. Ik had ook altijd winroute draaien zonder problemen en toen ik windows op nieuw geinstaleerd had op mijn server deed mijn connexie het niet meer. Maar als je nou naar je client gaat en je roept internet connexie op duurt het even maar daarna krijg je verbinding en dan kan je ook op de server interneten en dan naar een tijdje werkt ie ook zonder deze handeling.
really weird.

suc6

Verwijderd

Misschien de datum niet echt gezien?
Tegenwoordig horen internet share vragen in [forum=19], als je zelf nog tegen problemen aanloopt kun je daar ff zoeken of een vraag stellen :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.