Ik ben bezig met een applicatie die xml bestanden aanmaakt op basis van invoer van een gebruiker. Deze XML bestanden worden gehangen in een website, en worden opgemaakt door een XSLT stylesheet.
Hier geen probleem, alleen mijn XSLT is zo opgebouwd dat het de body van de webpagina op basis van xml tags binnen de xml tag opmaakt.
Dus bijvoorbeeld:
XML:
Bovenstaande XML word opgemaakt met de volgende XSLT
Nu gebruik ik in mijn applicatie, XmlDocument om een bestaande XML file te editten. Zodra ik de Save method van het XmlDocument aanroep, word bovenstaande xml als volgt opgeslagen:
XML:
Hierdoor slaagt mijn XSLT stylesheet er dus niet in, om de text dikgedrukt te maken.
Nu is mijn vraag dus hoe ik kan voorkomen dat XmlDocument dit zo opslaat?
Meer info? Just ask.
Verder is iedere suggestie is welkom.
Hier geen probleem, alleen mijn XSLT is zo opgebouwd dat het de body van de webpagina op basis van xml tags binnen de xml tag opmaakt.
Dus bijvoorbeeld:
XML:
XML:
1
2
3
| <subjectbody> Some <bold>bold</bold> text </subjectbody> |
Bovenstaande XML word opgemaakt met de volgende XSLT
XML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <!--*************************************************--> <!--************************bold************--> <!--*************************************************--> <xsl:template match="bold"> <b> <xsl:apply-templates/> </b> </xsl:template> <!--*************************************************--> |
Nu gebruik ik in mijn applicatie, XmlDocument om een bestaande XML file te editten. Zodra ik de Save method van het XmlDocument aanroep, word bovenstaande xml als volgt opgeslagen:
XML:
XML:
1
2
3
| <subjectbody> Some <bold>bold</bold> text </subjectbody> |
Hierdoor slaagt mijn XSLT stylesheet er dus niet in, om de text dikgedrukt te maken.
Nu is mijn vraag dus hoe ik kan voorkomen dat XmlDocument dit zo opslaat?
Meer info? Just ask.
Verder is iedere suggestie is welkom.