Toon posts:

[PC] Battlefield 2 inlog problemen

Pagina: 1
Acties:
  • 572 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Het probleem is als volgt: Elke keer als ik BF2 opstarte dan was mijn wachtwoord onthouden, als ik dan verder wil gaan dan kreeg ik de melding password incorrect. Dan moest ik mijn muis plaatsen in het wachtwoord venster en dan opnieuw op inloggen klikken voordat hij verder ging. Ook niet echt nomraal denk ik.

Nu start ik vandaag opnieuw BF2 op en tot mijn verbasing was het wachtwoord weg dus ik opnieuw invoeren, weer incorrect passwoord. Ik weer muis plaatsen maar steeds kreeg ik incorrect password. Nu was ik aan het twijfelen of ik het goede wachtwoord wel heb gebruikt en heb deze dus opgevraagd doormiddel van wachtwoord vergeten: via Gamespy.Dit wachtwoord is hetzelfde als dat ik normaal invoer en deed het dus niet.

Ik BF2 opnieuw geinstaleerd maar nog steeds dezelfde problemen. Account zoeken doet ook niets want mijn wachtwoord blijft incorrect.

Wat heb ik geprobeerd:

-BF2 opnieuw geinstaleerd.
-Acount zoeken (zowel alias als mail)
-Nieuw account aanmaken met dezelfde nickname (resultaat nickname bestaat al)

PC eigenschappen:

-Videokaart Radeon X800 XT
-Pentium 4 3.4 GHz
-Windows XP Service Pack 2

Verwijderd

Kun je ook een password-retreive doen?

Verwijderd

Dit gaat toch iets meer richting de technische kant dan de discussie kant op. -> Spielerij - Problemen & Vragen

Verwijderd

Topicstarter
Er zit geen password-retreive in jammer genoeg!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-12 21:42

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Heb je al op een (officieel) forum gekeken van BG2? Of gegoogled?

Mijn muziekcollectie op Discogs

Verwijderd

Topicstarter
Ja heb ik ook gedaan maar daar worden meer technische problemen verder in het spel besproken.

Ik zit nu dus met het probleem dat ik niet meer bij mijn acount kom terwijl deze wel bestaat volgens GameSpy 8)7

Verwijderd

Topicstarter
Oja ik heb ook geprobeerd met en zonder patch te instaleren dit maakt ook niets uit!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-12 21:42

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Aangezien zij zeggen dat je password nog klopt, is je account dus niet gehacked lijkt mij... Ik denk dat je even moet bellen / mailen met tech support anders. Dit is wel een bizar probleem zeg...

Mijn muziekcollectie op Discogs

Verwijderd

Ik denk niet dat je de 1.03 patch goed hebt uitgevoerd. Verder kan het zijn dat je met verschillende accounts hebt gewerkt (user/administrator). Check ook je punkbuster op bugs.

• EyeWitness
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-12 12:54
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 15:00:
Het probleem is als volgt: Elke keer als ik BF2 opstarte dan was mijn wachtwoord onthouden, als ik dan verder wil gaan dan kreeg ik de melding password incorrect. Dan moest ik mijn muis plaatsen in het wachtwoord venster en dan opnieuw op inloggen klikken voordat hij verder ging. Ook niet echt nomraal denk ik.
Dit probleem heb ik al een tijdje geleden ontdekt,

Dat komt omdat je tijdens de intro waarschijnlijk een toets inpushed, spatie een 'e' een '9' oid. Als je dan uiteindelijk ná de intro bij je inlog scherm komt heeft BF die spatie, e of 9 áchter je password gezet. Kortom, gebruik enter of escape om de intro te skippen.

Verwijderd

Topicstarter
Op Gamespy eindelijk het onderwerp gevonden. Er zijn wel degelijk meer mensen die hetzelfde probleem hebben maar er is nooit een oplossing gevonden. De meeste zijn gewoon opnieuw begonnen maar zeggen ook moet ik straks over 2 maanden spelen weer een nieuwe account aanvragen 8)7

Gamespy reageert nergens op als je ze benaderd, ook best handig!

Verwijderd

Topicstarter
Ik lees dit net op EA-Games.com als laatste Nieuws :(

GameSpy Login Issues

It has been brought to our attention that some users may be experiencing login problems when trying to log into GameSpy through the BF2 in-game browser. GameSpy is in the process of hunting down the problem to get it fixed they have determined that the issue is related to web sites tracking BF2 stats, the stats tracking feed may be turned off temporarily in order to speed up this process. However, it will be turned back on after this issue has been resolved.

Verwijderd

Ik heb een soortgelijk probleem.
Ik heb een zyxel 2602 voip modom/router,
Voorheen had ik al problemen met het ophalen van de serverlijst.
Ik kwam elke keer maar tot 860 resultaten, daarna sloeg de internet verbinding vast.
Hier viel opzich nog wel omheen te werken, maar nu is het ineens anders, zonder dat ik iets heb veranderd (naar mijn weten) kan ik helemaal niet meer inloggen bij Battlefield 2, sterker nog, als ik bf afsluit slaat mijn hele internet verbinding vast, waarschijnlijk is dit al in het spel gebeurt en is dat de reden dat ik niet in kan loggen.
Wie kan me helpen een oplossing te vinden?

Arthur

Verwijderd

p.s. ik maak geen gebruik van gamespy (voor zover ik weet)
  • Ik heb de nieuwste firmware update voor de router
  • ik heb een schone installatie gedaan van xp en bf + patch (1.03)
  • Ik heb de routerpoorten geforward die nodig zijn voor het spel
  • ik heb de firewalls aangepast.

Verwijderd

Topicstarter
Je hebt gamespy toch nodig??? Je Username en password gaat via hun

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:39
Volgens mij niet, ik hem niks met Gamespy gedaan. Ik vind het maar een irritant programma.
Heb je al EyeWitness fix geprobeerd?

Succes

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Verwijderd

Inderdaad zal de login wel via gamespy lopen, maar het programma gamespy heb ik niet geinstalleerd, omdat ik het ook geen fijn programma vind.
Kan je me misschien nog laten weten waar ik eyewittnes kan downloaden?

Verwijderd

Ik ben er inmiddels achter dat ik "gewoon" in kan loggen, al duurt het maar liefst twintig minuten....
dus even geduld hebben.
Ik heb inmiddels special forces erop gezet, zelfde verhaal.
Is er niemand die een idee heeft?
Pagina: 1