Het probleem is als volgt: Elke keer als ik BF2 opstarte dan was mijn wachtwoord onthouden, als ik dan verder wil gaan dan kreeg ik de melding password incorrect. Dan moest ik mijn muis plaatsen in het wachtwoord venster en dan opnieuw op inloggen klikken voordat hij verder ging. Ook niet echt nomraal denk ik.
Nu start ik vandaag opnieuw BF2 op en tot mijn verbasing was het wachtwoord weg dus ik opnieuw invoeren, weer incorrect passwoord. Ik weer muis plaatsen maar steeds kreeg ik incorrect password. Nu was ik aan het twijfelen of ik het goede wachtwoord wel heb gebruikt en heb deze dus opgevraagd doormiddel van wachtwoord vergeten: via Gamespy.Dit wachtwoord is hetzelfde als dat ik normaal invoer en deed het dus niet.
Ik BF2 opnieuw geinstaleerd maar nog steeds dezelfde problemen. Account zoeken doet ook niets want mijn wachtwoord blijft incorrect.
Wat heb ik geprobeerd:
-BF2 opnieuw geinstaleerd.
-Acount zoeken (zowel alias als mail)
-Nieuw account aanmaken met dezelfde nickname (resultaat nickname bestaat al)
PC eigenschappen:
-Videokaart Radeon X800 XT
-Pentium 4 3.4 GHz
-Windows XP Service Pack 2
Nu start ik vandaag opnieuw BF2 op en tot mijn verbasing was het wachtwoord weg dus ik opnieuw invoeren, weer incorrect passwoord. Ik weer muis plaatsen maar steeds kreeg ik incorrect password. Nu was ik aan het twijfelen of ik het goede wachtwoord wel heb gebruikt en heb deze dus opgevraagd doormiddel van wachtwoord vergeten: via Gamespy.Dit wachtwoord is hetzelfde als dat ik normaal invoer en deed het dus niet.
Ik BF2 opnieuw geinstaleerd maar nog steeds dezelfde problemen. Account zoeken doet ook niets want mijn wachtwoord blijft incorrect.
Wat heb ik geprobeerd:
-BF2 opnieuw geinstaleerd.
-Acount zoeken (zowel alias als mail)
-Nieuw account aanmaken met dezelfde nickname (resultaat nickname bestaat al)
PC eigenschappen:
-Videokaart Radeon X800 XT
-Pentium 4 3.4 GHz
-Windows XP Service Pack 2