[laptop keyboard]Keyboard toetsen aanpassen

Pagina: 1
Acties:

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22:19
Ik heb al dagen lopen zoeken op internet, maar kan er helemaal niets over vinden.

Kort mijn probleem, in een aantal games word onderscheid gemaakt tussen de linkse en de rechtse control. (ik kan in minstens 1 game de keys niet aanpassen) Nu heb ik daar de rechtse control nogal nodig. Nu wou ik mijn rechtermuisknoptoets (ik heb geen idee hoe dat ding heet, maar hij klapt et menu uit van de rechtermuisknop) assignen als rechtse control. Ik gebruik deze toets verder toch nooit.

ik heb me register al uit lopen pluizen, en in de keyboard.inf gekeken(driver van keyboard). er zijn echter nog een aantal files die met het keyboard te maken hebben die ik niet kan lezen.

is er een programmatje of een manier om deze toets als rechtercontrol te laten werken?

My iRacing profile | Strava

• Hoogie2004
kick, niemand?

• Dreadramon
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-02 15:45
Welk merk muis heb je?

Bij logitech muizen kan je met de bijgeleverde software dit instellen per toets

• Hoogie2004
et gaat om een toets op mijn toetsenbord, van mijn muis kan kan ik idd alles instellen, maar ik ben dus op zoek naar een toetsassigning van me keyboard te verdanderen, ik werk op een notebook, en mis de rechtse control. (en ik wil de toets op me toetsenbord, die met dat menutje op, assignen als rechtercontrol toets)

• Hoogie2004
Voor de mensen die dit kunnen gebruiken:
Ik heb de oplossing

http://www.softboy.net/key/

die software kun je het gewoon instellen.