M'n systeem sluit iet af :(

Pagina: 1
Acties:

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 22:44
Ik heb een Asus K7V mederbord, en het is heel vaag.
Want als ik m'n systeem afsluit, dan schekelt hij niet uit. Hij blijft hangen bij het Windows is bezig met afsluiten scherm.

Ik vind het heel vaag, want hij heeft het wel gedaan. Het kan het mobo zijn, maar ik heb zelf het idee dat het mobo gen signaal krijgt dat 'ie uit kan. Omdat windows vastloopt bij het afsluiten.

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:12

me1299

$ondertitel

Ik heb zelf wel een socket7 zooitje, maar ik heb een Diamond Monster Fusion, die heeft dat probleem ook, alleen in windows 98 SE. Dan moet je bij microsoft update een update voor het afsluiten downloaden.

Maar misschien is het een heel ander probleem bij jou...

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• The - DDD
Zou best kunnen dat ik die update nog niet heb, ik check het vanavond.

Enne, leuke Quake Nick :)

• me1299
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14:12

me1299

$ondertitel

Enne, leuke Quake Nick :)
Nee, das een Warcraft II nick! :)

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• The - DDD
Goh ik dacht echt Quake. Maar ok Warcraft is ook Afbeeldingslocatie: http://www.weirdsoft.domainvalet.com/coool.gif

• Agent-X
  • Niet online
Afsluitproblemen had ik wel eens toen mijn netwerkkaart(en) moeilijk deden ( irq enzo )

Verwijderd

Heb ik begin deze week ook een thread over geopend. Als je W98SE draait is dat de oorzaak. Er is een patch voor bij microsoft. (moet je even op die vorige thread kijken.

• Undertaker2
  • Laatst online: 18-05 02:21
Je moet gewoon Snel afsluiten uitschakelen!

Start --> run --> msconfig (enter) en dan bij advanced `fast shut down disable` aanvinken.

Het kan ook aan je netwerkkaart liggen (als ie niet is aangesloten op een netwerk, dan moet je er wel een terminator opzetten)

Dat had ik nml ook!

AMD PoloMarco 23500 gigakilometer - 96" Quadcrystal scherm - Detonator 28010.25 afgerond op 2 decimalen - PlakBand @ 768 TB - 512 GB ZIGB - UltraFlex 100 GPU @ 5.5 ghz / 10 ghz - Isootjes @ 1 GB/sec

• The - DDD
Hmm ik heb het dus nog steeds ook dat dingetje met msconfig helpt niet.

Het meest waarschijlijke is dus de netwerk kaart. Het is een 3com 10/100mBit kaart dus utp kabels.

Iemand nog suggesties?

• digifun
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

digifun

Kan ook een instelling in de bios van je netwerkkaart zijn. FF alles proberen dat was het bij mijn netwekkaart ook.

u can fool all people some time and fool some people alltime

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 09:22

Muggie

8 pm

Komtie weer.

Registry : verwijder alle keys die je vind als je zoekt naar Loadpowerprofile, zijn er als het goed is twee.

Draai die patch van Microsoft, deze verwijdert de fast shutdown disable uit je msconfig.

Nieuwste videodrivers installeren.

Even kijken of je shutdowngeluidje niet verrot is.

Advanced Powermanagement uit het apparaatbeheer gooien.

Laat me even weten of het bij jou werkt.

PSN: mug_8pm

Verwijderd

Kan ook zijn dat je temp directory vol met bagger zit wat windows wil verwijderen maar om een of andere reden niet kan. Meerdere malen bij klanten meegemaakt.

• The - DDD
Ik sjek het vanavond effe.

Ik zit nu namelijk op m'n vakantie werk.

Oh ja, hij blijft trouwens hangen op windows is bezig met afsluiten. Als ik hem zo een uurtje laat staan en ik kom weer terug, dan is tie weer opnieuw opgestart, zonder scandisk, logfiles checken :) )

• Super Snackman
  • Laatst online: 18-07 11:51

Super Snackman

Snekgek

Wat maakt het eigenlijk uit dat je pc dan blijft hangen?? Je kan gewoon gelijk in windows op je power-knop drukken.

Gaat je putertje eg nie stuk van!!!

(of gewoon 24/7 aan voor de koetjes)

Greetz

Flevostrand rulez! - It's a bird NO It's a plane NO IT IS SUPER SNACKMAN

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-08 08:37
Heppie je CPU overgeklokt !?

• winand
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-08 08:37
Heppie je CPU overgeklokt !?
dan kan het zijn dat je je cpu voltage
een beetje moet verhogen.. heb ik ook gehad
Op 1.6 en 1.65 volt wilde ie niet meer shutdown. Heb um toen op 1.7 gezet, en voila
werkt weer.. (let wel op met de temp!)
Pagina: 1