Toon posts:

7800GTX installatie problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb zonet mijn Asus 7800GTX TOP kaartje toegestuurd gekregen, maar na installatie van de drivers (zowel degene die bij de kaart zaten, van asus zelf, als de laatste forceware drivers) geeft hij niets in windows.. Hij toont me beeld tot en met het windows-booting-balkje, dan wordt 't zwart.. Ik zit dus weer fijn in safe mode.. :( Ah ja en ik laat dit draaien op een 15 inch tft schermpje, mss heeft dit er iets mee te maken doordat hij misschien als standaard res 1600x.. of iets in die aard weergeeft?
Ik zie het niet en het is wel redelijk balen als je staat te popelen om Fear en zo te spelen ;-)

• Heuving
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09-2025
Plaats deze vraag in het 7800GTX topic.

Het kan ook aan de Hz. liggen.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:19:
Ik heb zonet mijn Asus 7800GTX TOP kaartje toegestuurd gekregen, maar na installatie van de drivers (zowel degene die bij de kaart zaten, van asus zelf, als de laatste forceware drivers) geeft hij niets in windows.. Hij toont me beeld tot en met het windows-booting-balkje, dan wordt 't zwart.. Ik zit dus weer fijn in safe mode.. :( Ah ja en ik laat dit draaien op een 15 inch tft schermpje, mss heeft dit er iets mee te maken doordat hij misschien als standaard res 1600x.. of iets in die aard weergeeft?
Ik zie het niet en het is wel redelijk balen als je staat te popelen om Fear en zo te spelen ;-)
Dan start ie windows op en dan zie je in zwart beeld 1 sec muis en daarna slaat je beeld op standby ?

Dit had ik dus met mijn overgeklokte v9999GE :) heb ik ooit topic over gemaakt , maar wat bleek videokaart naar de klote , ws start ie wel op zonder videodrivers in normale windows, en anders ligt het aan je drivers ik zou het probleem bij 1 van deze 2 zoeken ...