advies gevraagd over externe tv tuner

Pagina: 1
Acties:
  • 167 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• shure-fan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-02 16:04
Geen matches
Hallo, Ik ben op zoek naar een externe tv tuner zodat ik een tft kan kopen en op die manier kan gebruiken als lcd tv, Nu heb ik momenteel een tv tuner (acer ax120, word behandelt in een ander topic hier)

kortom: wat kunnen jullie adviseren op het gebied van externe tv tuners

kom aub niet aanzetten met " neem een video recorder, of pak een kleine pc met een tv kaartje

Voip enthousiastelling, Liever een kabel dan wifi

Verwijderd

Matched: hercules, trust
Hallo,
Je bedoelt waaschijnlijk zo'n los apparaat dat je kan rechtstreeks kan aansluiten op je monitor (crt of tft maakt niet uit) zodat je TV kan kijken zonder computer. Verleden week nog zoiets geplaatst bij een kennis met heel bevredigend resultaat. Het gaat om de "Hercules Smart tv on screen" te koop in Belgë en in Nederland ook bekend als "Trust Combi TV-PC Pop View", aangeschaft voor 50€ ! (hercules) in een computerwinkel in (Belgisch) Limburg.

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-02 13:51
Geen matches
Tja, zoek je een analoge kabel tuner, een digitale satelliet tuner, een DVB-T tuner.... Een beetje moderne digitale tuner kun je zo aan een tft hangen. Aanezien je niet aangeeft wat voor ingangen de tft heeft die je op het oog hebt is het vrij lastig adviseren ;)

Verwijderd

Geen matches
Ik zou nou geen DVB-T doen, maar eerder DVB-C....... kom op nou met dat Terrestial, dat schiet toch helemaal niet op? (kijkt naar de truukjes van digitenne) je kan beter even wachten tot de kabelboer DVB-C door de kabel heenjaagt, sommige doen dit al.

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-02 06:49
Geen matches
Nee dat schiet op.

Bij Casema is het iig brak. Een bewegende zee lijkt meer op een blokkendoos, en een actiefilm kan je goed gebruiken om mee te puzzelen.

Wat advies voor de TS: Ik heb er zo`n 2 jaar terug een in m`n handen gehad, die bleek niet in staat te zijn om alle kanalen te pakken. Dit omdat wij in NL niet de standaard kanalen gebruiken. (40-, 56+, die zooi).

Let dus op dat je een product kan terugbrengen, dus niet 2e hands. Het ging over een apperaat dat hier in NL gewoon in de winkel lag.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Geen matches
Analoge tuner los kopen, waarom niet digitaal? Wat voor signaal wil je eigenlijk gaan gebruiken.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Geen matches
Je wilt dus tv kijken met een TFT zonder een PC?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2005 11:43 ]

Verwijderd

Geen matches
Pak het groots aan, schaf een DVB-S tuner aan die ook DVB-C ondersteunt...... en KaasHema loopt toch wel behoorlijk aan de weg te sleutelen betreft DVB-C... Nederland 1, 2 en 3 op 9Mbit? O-)

Verwijderd

Geen matches
.

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2023 22:48 ]

Pagina: 1