xbox aansluiten op internet

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johanm3
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 15:10

johanm3

Het kan altijd slechter

Topicstarter
Ik ben ten eerste een leek op computer gebied.

Sinds gister heb ik wanadoo livebox aangesloten op mŽn pc. Dat ging allemaal goed.
Nu wil ik mŽn xbox ook op internet aansluiten. Moet ik deze dan op de pc aansluiten, direct op de livebox of op een router die tussen de livebox en de pc zit?

Ik heb echt geen idee! Alvast mŽn excuses als ik een domme vraag heb gesteld.

Gadgets fan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15-07 15:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Er zijn geen domme vragen. Alleen vragen waar je zelf al niet naar een antwoord hebt geprobeerd te komen zijn hier niet zo nuttig.

Ik stel voor dat je het gewoon probeert aan te sluiten en kijkt of het lukt. op de router of livebox lijkt mij een goed idee om mee te beginnen.

En anders eens goed googlen hoe het moet. Zou me ook verbazen als het niet in de handleiding van de xbox stond.

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

't kan op alledrie... :9

Als je via je computer verbinding wil maken moet je ervoor zorgen dat er 2 netwerkkaarten in zitten ...Eentje voor de xbox en eentje waar de i-net verbinding binnen komt. Tussen die 2 kaarten moet je dan een bridge maken en dan is je xbox in principe al verbonden met i-net :)

Router en rechtstreeks op de modem aansluiten spreekt denk ik voor zich.. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2005 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Mag ik erop wijzen dat een XBox - PC verbinding een crosskabel vereist als niet één van de poorten auto MDI-X is?

Kortom, sluit gewoon je XBox en PC beide op je router aan.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn verschillende mogelijkheden en over allen is al zat geschreven. Eerst zelf zoeken en proberen dus.

Dit topic is gesloten.