Toon posts:

9800se flashen

Pagina: 1
Acties:
  • 37 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, ik ben nieuw hier :D, maja daar gaat het niet om. Ik post hier een topic omdat ik een beetje wanhopig ben :(
ik probeer mijn 9800se kaart al ongeveer een jaar de flashen naar een 9800pro
dit is alles wat ik geprobeerd heb:

ten 1e: Winflash-> 9800pro bios laden, opnieuw opstarten, wel beeld maar geen 9800pro

daarna heb ik dit geprobeerd:
de 4 andere pips openen-> dus 8 pips, wel met artifacts-> proberen te flashen met winflash-> wel beeld met artifacts maar nog steeds geen 9800pro.

nou ik heb ongeveer een stuk op 20 vershillende biossen geprobeerd op allebij de manieren.

ik heb misschien een id waarom het niet zou kunnen werken: ik heb een Peak ATI radeon 9800se met 256mb en 128mbit. de 9800se kaarten waarover ik ongeveer op het hele internet over gelezen heb hebben allemaal 128mb en 256mbit.
zou het daar aan kunnen liggen?

ps: het heeft niet zo veel zin om me door te verwijzen naar allerlei sites waarop staat hoe je moet flash, dat heeft geen zin want ik heb ongeveer alle sites al een paar keer door gelezen, dus ook alle topics van tweakers.net

als iemand mij kan helpen zou ik dat HEEL erg fijn vinden.

Alvast bedankt, Gijs

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2005 12:41 ]

Verwijderd

Dit topic al bekeken ?

[rml][ OC][ MOD]Radeon 9800SE Mod Topic Deel 4[/rml]

Want flashen is niet nodig, alleen een speciale driver (de Omega-drivers bijvoorbeeld). Ik heb ook een 9800SE en die driver werkt prima :)

Verwijderd

Topicstarter
dat zeg ik, ik heb alles al bekeken, die omega driver werkt wel maar dan heb ik allemaal artifacts in mn beeld.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:48:
dat zeg ik, ik heb alles al bekeken, die omega driver werkt wel maar dan heb ik allemaal artifacts in mn beeld.
Dan nog is het handiger ea te bespreken in dat topic. Als het goed is schop je dat topic dan omhoog, waardoor allerlei 9800SE gebruikers het weer in hun beeld zien floepen. Kortom dan heb je de aandacht van de 9800SE-gebruikers, en dat zijn toch de mensen die je het beste kunnen helpen.

Overigens: Als je met de mod-driver al artifacts krijgt heb je wss pecht, en een core die daarwerkelijk maar 4 werkende pipelines heeft. Falshen zal daar dan niets aan kunnen veranderen. Een gevalletje pech dus wat dat betreft.

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:39

Piggen

Lekker bakkie

Het ligt inderdaad aan je geheugenbus. Van een 128bit SE kun je geen 256bit Pro maken, lijkt me.

Of de pipelines zijn gewoon kapot, zoals G_M_C zegt.

[ Voor 29% gewijzigd door Piggen op 18-11-2005 12:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:51:
[...]
Overigens: Als je met de mod-driver al artifacts krijgt heb je wss pecht, en een core die daarwerkelijk maar 4 werkende pipelines heeft. Falshen zal daar dan niets aan kunnen veranderen. Een gevalletje pech dus wat dat betreft.
MPmad schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:51:
Het ligt inderdaad aan je geheugenbus. Van een 128bit SE kun je geen 256bit Pro maken, lijkt me.

Of de pipelines zijn gewoon kapot, zoals G_M_C zegt.
Ok bedankt, dat wou ik even weten, wel jammer, maja niets aan te doen he. :r

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2005 12:56 ]

• AntonH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-08-2022
Een 128 bit 9800PRO heeft al 8 pipelines, dus valt er niets extra's te unlocken ;).

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:55

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

[rml][ OC][ MOD]Radeon 9800SE Mod Topic Deel 4[/rml]

- staat idd ook duidelijk genoeg bij dat het niet gegarandeerd werkt :z

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.