Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Referer controleren

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Topicstarter
Kan er niet gecontroleerd worden op de referer, of je van google komt (met zoekquery) of vanav de GoT search, voordat je een topic kunt openen?

Er worden vooral in WOS veel topics geopend die door het intypen van de titel bij de search al opgelost kunnen worden.

:+

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Wat dacht je van DNS wijzigen van gathering.tweakers.net naar 64.233.183.104. ;)

Dat soort (simpele) opzoek topics hou je altijd, maar hopelijk wordt het er door sturing niet erger op. Overigens is het natuurlijk heel simpel om te [google=test] en vervolgens je topic hier aan te maken ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:22
CodeCaster schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:23:
Kan er niet gecontroleerd worden op de referer, of je van google komt (met zoekquery) of vanav de GoT search, voordat je een topic kunt openen?

Er worden vooral in WOS veel topics geopend die door het intypen van de titel bij de search al opgelost kunnen worden.

:+
Lijkt me eigenlijk enorm nutteloos. Want wie weet heb ik gisteren wel gezocht op google, vandaag op GoT, heb ik niks gevonden, en ik puzzel nog even verder en open later me browser opnieuw om een topic te openen zou me referer niet kloppen.

Daarnaast hoeft niet voor elke topic gezocht te worden, denk aan showcase's, etc...

/dev/null

Verwijderd

vriesdude schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:32:
[...]

Lijkt me eigenlijk enorm nutteloos. Want wie weet heb ik gisteren wel gezocht op google, vandaag op GoT, heb ik niks gevonden, en ik puzzel nog even verder en open later me browser opnieuw om een topic te openen zou me referer niet kloppen.

Daarnaast hoeft niet voor elke topic gezocht te worden, denk aan showcase's, etc...
Buiten dat, wordt het dan een zwaar gecontroleerde site (zinloze topics verwijderen oke, maar topics met een kleine doelgroep...daar kan je nog over redetwisten), wat ik nu al vind. Maar dat is techneuten eigen, we zijn gewoon een beetje control freaks die alles in structuren willen drukken terwijl dat soms niet mogelijk is, maar zolang PC's nog geen gevoel hebben is dat nodig :+

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2005 13:21 ]

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Topicstarter
Dat "zwaar gecontroleerd" vind ik terecht, anders krijg je per dag 30 topics per subforum:

- "hellup!!111 hij doettut nie :'( !!111??? oneone"
- "kijkj mijn mooie nieuwe telefoon eens!!11!!"
- "wow ik heb 4 mbit internet hahah jullie lekker niet"

Dus.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16:22
CodeCaster schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 12:44:
Dat "zwaar gecontroleerd" vind ik terecht, anders krijg je per dag 30 topics per subforum:

- "hellup!!111 hij doettut nie :'( !!111??? oneone"
- "kijkj mijn mooie nieuwe telefoon eens!!11!!"
- "wow ik heb 4 mbit internet hahah jullie lekker niet"

Dus.
Kan soms ook leuk zijn, zie de reactie's van Brainstorm86 in KPN Snelheidsverhogingen. O-)

Nog meer controlle maken op de geplaatste post heeft gewoon geen zin.
Beeetje verantwoord gedrag van de eindgebruikers mag ook wel :+

[ Voor 13% gewijzigd door vriesdude op 18-11-2005 13:34 ]

/dev/null

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

kan, maar gaan we niet doen, opvoeden van users hoort er nou eenmaal bij, om ze keihard te weigeren gaat mij te ver :)

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.