Toon posts:

[XP] Bestanden niet meer kunnen openen!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het volgende.

Ik kon eerst als ik van iemand op msn een mp3 kreeg kon ik die gwn afluisteren. Maar nu als iemand mij die stuurt dan krijg ik een popup van windows dat hij niet veilig is en word vernietig.
Dat is met alle mp3 die ik krijg.
Ik weet niet waaraan het zou kunne liggen, heb mn firewall al uitgezet en ook virusscanner een keer verwijderd. maar was het probleem nog steeds niet opeglost. :'(

Misschien is dit een bekend verschijnsel, hoop dat jullie me kunnen helpen. :)

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Topicstarter
Heb heel die topic gelezen, maar helaas geen antwoord op mijn bericht.
Ben er wel achter gekomen dat het aan mijn windows ligt, want ik kan wel ontvangen en versturen, alleen niet openen, omdat Windows dat blokkeerd.

• the_shadow
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-01 11:27

the_shadow

Bubbelmaker extraordinair

Wat gebeurt er als je de extensie van het bestand veranderd naar iets anders (.bla voor mijn part), het bestand dan verstuurd en na het versturen het weer hernoemt naar .mp3? Dat zou wel moeten werken. Ik weet dat het geen concrete oplossing is, maar die zijn er ook helaas (bij mijn weten) niet voor dit probleem. :)

I'd rather be diving | The best thing about alcohol hand gel in hospitals isn't the hygiene, but that everyone walks around like they're hatching a dastardly plan. | "Cheese is just milk’s attempt at being immortal."

Verwijderd

Topicstarter
Ja denk dat dat de einige oplossing is.
Maar vind wel minder van Windows dat ze dat blokkeren!

Weet iemand hoe je toevallig die beveiligingscentrum uit kan zetten? Als dat kan terminste.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Heb heel die topic gelezen
Het was een zoekopdracht met tientallen topics als resultaat

Ik heb het probleem zelf niet, maar van welk programma komt de melding? Van MSN of van het beveiligingscentrum van Windows?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Verwijderd

Topicstarter
CodeCaster schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 13:19:
[...]

Het was een zoekopdracht met tientallen topics als resultaat

Ik heb het probleem zelf niet, maar van welk programma komt de melding? Van MSN of van het beveiligingscentrum van Windows?
Windows Beveiligingscentrum!
Pagina: 1