Dat kun je checken op de website van SonyEricsson en daar desnoods een nieuwe versie downloaden.dafmay schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 21:56:
Hallo,
Sinds vandaag heb ik een P910i. Prachtig toestel. Ik heb ooit de P900i gehad dus ben er redelijk bekend mee. Maar een vraagje. Ik ben benieuwd of ik de allerlaatste software heb. Dit is de info :
PDA software version :
CXC162041 R5B01 050509 13:41
Phone software version :
R4E001 CXC162042
Bluetooth version :
CXC162028/1 R2F
CDA version :
CDA162005/3 R5A02
Alvast dank voor de info.
Mischien kijk ik er overheen, maar ik kan de info niet vinden op :Anoniem: 112308 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 10:31:
[...]
Dat kun je checken op de website van SonyEricsson en daar desnoods een nieuwe versie downloaden.
http://masl.to/?G1231294E
Weet iemand hoe je met de P910i je nummer kan onderdrukken?

Als je het te bellen nummer in je scherm hebt staan, vervolgens de rechter-boven knop (menu zeg maar) en dan kiezen voor 'Verberg mijn nummer' (of zoiets, heb zelf UK taal)BrBuggyB schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 11:56:
Weet iemand hoe je met de P910i je nummer kan onderdrukken?
Heb ik ook een vraag. Ik heb Opera Webbrowser geinstalleerd en zou graag willen dat als ik een link in een ontvangen mail aan tik, deze daarmee wordt geopend in plaats van met de standaard internet applicatie. Ik meen me te herinneren dat het me wel eens is gelukt dat ergens in te stellen, maar kan het nergens meer vinden. Iemand een idee.
Anoniem: 112308
Ik zit al lange tijd met ditzelfde probleem maar op andere forums wordt gezegd dat het niet mogelijk is omdat de default browser in het ROM zit en daarom geen ander programma de default browser kan worden. Ik copy+paste de link daarom altijd maar.babbelbox schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 07:38:
[...]
Als je het te bellen nummer in je scherm hebt staan, vervolgens de rechter-boven knop (menu zeg maar) en dan kiezen voor 'Verberg mijn nummer' (of zoiets, heb zelf UK taal)
Heb ik ook een vraag. Ik heb Opera Webbrowser geinstalleerd en zou graag willen dat als ik een link in een ontvangen mail aan tik, deze daarmee wordt geopend in plaats van met de standaard internet applicatie. Ik meen me te herinneren dat het me wel eens is gelukt dat ergens in te stellen, maar kan het nergens meer vinden. Iemand een idee.
Heeft iemand het voor elkaar om te Mobielbankieren met Rabobank? Ik heb de standaardbrowser en Opera Mini 3.0 geprobeerd maar ik krijg maar geen verbinding met de inlogmodule..
Ik krijg mijn telefoon maar niet ge-update!
Batterij en sim eruit, usb -com3 aangevinkt. En de update service blijft maar wachten? (vertellen dat ik batt en alles eruit moet halen)
Wat doe ik in hemelsnaam verkeerd? Ik heb de voedingskabel er ook al uitgehaald...
Batterij en sim eruit, usb -com3 aangevinkt. En de update service blijft maar wachten? (vertellen dat ik batt en alles eruit moet halen)
Wat doe ik in hemelsnaam verkeerd? Ik heb de voedingskabel er ook al uitgehaald...
Batterij uiteraard wel weer terug plaatsen.MaZe schreef op maandag 22 januari 2007 @ 18:48:
Ik krijg mijn telefoon maar niet ge-update!
Het verwijderen van de SIM is trouwens ook een beetje onzin.
Met SIM erin werkt het net zo goed (tenminste bij mij een tijdje geleden)
dat heb ik uiteraard gedaan...usb 2.0 is toch niet vereist?babbelbox schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 20:48:
[...]
Batterij uiteraard wel weer terug plaatsen.
Het verwijderen van de SIM is trouwens ook een beetje onzin.
Met SIM erin werkt het net zo goed (tenminste bij mij een tijdje geleden)
Bedankt!babbelbox schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 07:38:
[...]
Als je het te bellen nummer in je scherm hebt staan, vervolgens de rechter-boven knop (menu zeg maar) en dan kiezen voor 'Verberg mijn nummer' (of zoiets, heb zelf UK taal)

Da's inderdaad een nadeel van de P910, dat je niet kan instellen dat je alle uitgaande gesprekken niet je nummer mee wilt sturen.BrBuggyB schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 11:34:
[...]
Bedankt!Dit werkt in elk geval als je handmatig een nummer belt, maar hoe kun je je nummer onderdrukken als je iemand vanuit je adresboek belt?
Ik krijg die optie niet als ik het vanuit daar probeer...
Je kan het op 2 manieren oplossen
1: Als je het bewuste nummer ALTIJD anoniem wilt bellen: Plaats #31# voor het nummer in het telefoonboek
2: Als je eenmalig anoniem wilt bellen: Kopieer het nummer vanuit je contactpersoon, plak dit in je standby scherm en tik er dan eenmalig #31# voor.
Succes
[edit]Laat maar, net ff zelf geprobeerd, maar je kan het nummer niet kopieren vanuit je contact persoon. Andere manier:
Eerst de persoon kiezen vanuit je contact personen en meteen ophangen. Dan naar je gebelde personen en daar het nummer kopieren (kan alleen als je de klep open hebt!)
Is 'beetje' omslachtig, maar het kan...

[ Voor 18% gewijzigd door babbelbox op 31-01-2007 12:20 ]
Ik wil een certificaat opslaan. Hiertoe surf ik ernaartoe, hij geeft aan dat hij een bestand downloadt (type: Certificaatbeheer) en of ik het wil openen. Volgens een handleiding op internet is het de bedoeling dat je hem dan opent (hij laat 'm dan zien in je browser) en dan voor Opslaan kiest. Bij het opslaan krijg ik echter de melding: "Kan niet opslaan in cache of ..". Hij staat ook niet in mn certificaatbeheer. Schijfruimte is genoeg vrij.
Iemand hier ervaring mee?
Iemand hier ervaring mee?
Ik ben goed op de hoogte van telefoons op de markt, maar deze is me op een of andere manier altijd ontgaan.
Ondanks dat dit model uit het 4e kwartaal van 2004 komt, ziet die er zeer goed uit. Precies de functies die ik verwacht van een pda/gsm telefoon, behalve dat er een kwaliteits camera(2.0MP of meer) & een FM radio ontbreekt, maar goed wat wil je met een toetsel uit 2004. Helaas is deze telefoon niet meer te koop, en op marktplaats vragen ze er gewoon te veel voor zo'n 2e handse P910i.
Z'n opvolger: P990i heeft alles want ik precies wil, maar op 1 groot kritiek puntje na (hij heeft maar de helft van het beeldscherm van de P910i)
Heeft iemand deze P910i nog ergens liggen in een hoekje, die hem wel wil verkopen voor een leuk prijsje?
Ondanks dat dit model uit het 4e kwartaal van 2004 komt, ziet die er zeer goed uit. Precies de functies die ik verwacht van een pda/gsm telefoon, behalve dat er een kwaliteits camera(2.0MP of meer) & een FM radio ontbreekt, maar goed wat wil je met een toetsel uit 2004. Helaas is deze telefoon niet meer te koop, en op marktplaats vragen ze er gewoon te veel voor zo'n 2e handse P910i.
Z'n opvolger: P990i heeft alles want ik precies wil, maar op 1 groot kritiek puntje na (hij heeft maar de helft van het beeldscherm van de P910i)
Heeft iemand deze P910i nog ergens liggen in een hoekje, die hem wel wil verkopen voor een leuk prijsje?

ik heb er wel 1 liggen, wou hem eigenlijk bewaren. Maar toetsenbordje doet niet helemaal lekker meer. Maar die heb ik er toch vanaf(is mooier). Alleen je bewering over de grote van het scherm klopt niet. Het scherm van de P990i is weliswaar iets minder lang, maar wel breder dus groter.(meer 4 op 3 verhouding als je hem op z'n zij legt). Ook is de resolutie hoger.
Wat moet je ervoor hebben? (****@hotmail.com)CR35 schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:34:
ik heb er wel 1 liggen, wou hem eigenlijk bewaren. Maar toetsenbordje doet niet helemaal lekker meer. Maar die heb ik er toch vanaf(is mooier).
De resolutie van de P990i is inderdaad hoger(320*240) las ik net, maar dat midner lang vind ik net juist het jammere.Alleen je bewering over de grote van het scherm klopt niet. Het scherm van de P990i is weliswaar iets minder lang, maar wel breder dus groter.(meer 4 op 3 verhouding als je hem op z'n zij legt). Ook is de resolutie hoger.
Ik heb je een mailtje terug gestuurd.
Ben vanavond druk geweest met andere dingen dus kon niet echt op tijd reageren.
Ben vanavond druk geweest met andere dingen dus kon niet echt op tijd reageren.
Anoniem: 206997
Ik heb nu na 3 maanden denken, eindelijk besloten om deze phone te gaan kopen... Zijn er dingen die ik als nadeel moet weten????
OK, mensen ik heb de p910 gekocht, zijn er meer games, want schaken en solitaire hangt me de keel uit, na 2 dagen in bezit...
ahh solitaire... die heb ik zoveel gespeeld... ik wou dat ik die op de p990 had want golf(ook al ziet het er leuk uit) en zo'n tetris kloon zijn gewoon kudt.
Ik heb een vraag, als ik in iemands bestanden wil kijken via bluetooth hoe moet ik dat doen, ik kan alleen verzenden, ik weet dat samsung dit wel heeft maar weet iemand hier iets van?
ik ga hem 2dehands kopen, weet iemand of de pc suite compatibel is met vista?
nog niet maar in Juni wordt een vista compatible variant geleverd. Helaas veels te laat.
ik lees overal Q2, ik had eigenlijk al moeten weten dat dat juni ging zijn
gebrukt iemand tomtom op deze gsm? en gaat filmpjes kijken vlot(bij de p800 was dat niet ideaal...)
gebrukt iemand tomtom op deze gsm? en gaat filmpjes kijken vlot(bij de p800 was dat niet ideaal...)
Bon, ik ga er dus zo dadelijk om.
weet er iemand of de pc suite werkt via virtual pc 07?(een xp installatie, draai nu vista)
weet er iemand of de pc suite werkt via virtual pc 07?(een xp installatie, draai nu vista)
Grappig te lezen dat deze apparaten nog steeds (2e hands) gekocht worden. Goede keuze hoor, ik heb mijn abonnement 3 maanden geleden weer verlengd voor het 3e jaar.
wonder boven wonder, de pc suitewerkt vlekkeloos onder vista! enkel start de cd niet vanzelf, maar naar een mapje gaan een een betand openen is nu niet erg lastig
Iemand een idee hoe je de (foto)camera uit kan zetten?
Mijn P910 lockt de toetsen automatisch na x seconden echter die cameraknop blijft aktief. Irritant aangezien het per ongeluk aktiveren vd camera (doordat het toestel in mijn tas los ligt) m'n batterij in no time leeg is.
Je kan er wel een andere functie voor instellen, echt disablen is volgensmij niet mogelijk. Kheb mn P910 ondertussen niet meer maar kan me niet herinneren dat ik dit probleem had, al geupdate naar nieuwste softwareversie?b-gone schreef op donderdag 28 juni 2007 @ 10:38:
Iemand een idee hoe je de (foto)camera uit kan zetten?Mijn P910 lockt de toetsen automatisch na x seconden echter die cameraknop blijft aktief. Irritant aangezien het per ongeluk aktiveren vd camera (doordat het toestel in mijn tas los ligt) m'n batterij in no time leeg is.
Volgens mij heb ik wel de laatste firmware....
Een andere functie toewijzen is dan volgens mij de enige optie/workaround. Bedankt voor de tip i.i.g.
Een andere functie toewijzen is dan volgens mij de enige optie/workaround. Bedankt voor de tip i.i.g.
ik gebruik het programmatje Big Ben, super imho!(en lockt dus effectief de camera knop)
mijn probleem:
Ik heb mij een tijdje geleden op internet oortjes gekocht voor de P910i, van die in-ear gevallen(quasi hetzelfde van mijn W550i van vorig jaar) die onderaan de telefoon aangesloten worden, en dus niet in de 2,5"jack bovenaan links. nu heb ik het probleem dat ik enkel telefoons via die aansluiting kan laten gaan, en geen muziek
weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
mijn probleem:
Ik heb mij een tijdje geleden op internet oortjes gekocht voor de P910i, van die in-ear gevallen(quasi hetzelfde van mijn W550i van vorig jaar) die onderaan de telefoon aangesloten worden, en dus niet in de 2,5"jack bovenaan links. nu heb ik het probleem dat ik enkel telefoons via die aansluiting kan laten gaan, en geen muziek
weet iemand hoe ik dat kan oplossen?
Als ik de P910 verbind met een bleutooth carkit (parrot ck-3200 of garmin nuvi 600) dan gaat het bellen etc perfect. Ik krijg alleen de telefoonlijst van de P910 niet gesynced met de carkits..
Heeft iemand hier een trucje voor?

Heeft iemand hier een trucje voor?
Wie heeft de P910 icm T-Mobile en heeft deze op (GPRS) internet gekregen? Ik ben hier nu al een paar dagen mee aan het stoeien, maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Vanaf de SE-site kan ik alleen wap-instellingen of e-mail of mms-instellingen opvragen. Met de algemene instellingen van T-Mobile lukt het me niet om hem op internet te krijgen. WAP lukt wel. Nou zou je zeggen dat die instellingen exact hetzelfde zijn, op het apn na. Nadat ik het apn van wap naar internet had gezet kon 'ie niet meer connecten. Ook de optie dat gebruikersnaam en wachtwoord vereist zijn uit- of aanvinken maakt geen enkel verschil.
Ik ben qua toestellen instellen niet bepaald een n00b, maar dit toestel doet me erg aan mijzelf twijfelen. Kan er iemand die internet wel werkend heeft gekregen op dit toestel de settings hier neerzetten? Je zou mij er onwijs mee helpen, de beloning is mijn onmeetbare dank
Ik ben qua toestellen instellen niet bepaald een n00b, maar dit toestel doet me erg aan mijzelf twijfelen. Kan er iemand die internet wel werkend heeft gekregen op dit toestel de settings hier neerzetten? Je zou mij er onwijs mee helpen, de beloning is mijn onmeetbare dank
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Ik had dat wel werkend maar heb het toestel niet meerFooLsKi schreef op woensdag 18 juli 2007 @ 14:38:
Wie heeft de P910 icm T-Mobile en heeft deze op (GPRS) internet gekregen? Ik ben hier nu al een paar dagen mee aan het stoeien, maar ik krijg het maar niet voor elkaar. Vanaf de SE-site kan ik alleen wap-instellingen of e-mail of mms-instellingen opvragen. Met de algemene instellingen van T-Mobile lukt het me niet om hem op internet te krijgen. WAP lukt wel. Nou zou je zeggen dat die instellingen exact hetzelfde zijn, op het apn na. Nadat ik het apn van wap naar internet had gezet kon 'ie niet meer connecten. Ook de optie dat gebruikersnaam en wachtwoord vereist zijn uit- of aanvinken maakt geen enkel verschil.
- Address (APN): internet
- Username: tmobile
- Password: weet ik niet eigenlijk maar iig iets
- IP/DNS op automatisch
- geen proxy
- enable PPP extensions
- Authentication: PAP
Yup, dat heb ik er ook al instaan. Werkt niet 
Het wordt tijd dat SE net zoals Nokia ook gewoon de OTAP voor internetsettings gaat aanbieden.
Het wordt tijd dat SE net zoals Nokia ook gewoon de OTAP voor internetsettings gaat aanbieden.
Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.
Vanaf de website van T-Mobile kun je dit volgensmij wel naar je telefoon laten sturen, kan zijn dat ik dat toen ook zo heb gedaan.FooLsKi schreef op donderdag 19 juli 2007 @ 14:02:
Yup, dat heb ik er ook al instaan. Werkt niet
Voor een hoop toestellen kan dat idd. Niet voor de P910i helaas
De instellingen van web'n walk staan iig hier:FooLsKi schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 15:16:
Voor een hoop toestellen kan dat idd. Niet voor de P910i helaas
http://www.t-mobile.nl/Pe...lgemene_instellingen.aspx
ik heb een vraagje, ik heb nu een p910, sinds gisteren, ik wist dat er een simlock op stond, dus ik doe er een kpn prepaid kaart in, start hem op, verkeerde sim, plaats correcte of zoiets, iemand een idee?, ik weet zeker dat het kpn gesimlocked is... ik zal hem anders moeten opsturen...
Edit:
Iemand????
Edit:
Iemand????

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 206997 op 24-07-2007 15:07 ]
Bedankt Herelam, maar dat was zo ongeveer de eerste plek waar ik had gekekenAnoniem: 112308 schreef op vrijdag 20 juli 2007 @ 16:21:
[...]
De instellingen van web'n walk staan iig hier:
http://www.t-mobile.nl/Pe...lgemene_instellingen.aspx
Update 30/07: het werkt
[ Voor 13% gewijzigd door FooLsKi op 30-07-2007 16:12 . Reden: update/oplossing ]
waarom updatje je hem niet? Heb je de laatste firmware en heb je ook geen simlock meer volgens mij. In ieder geval als je hem aanpast met een generieke firmware.Anoniem: 206997 schreef op zaterdag 21 juli 2007 @ 18:20:
ik heb een vraagje, ik heb nu een p910, sinds gisteren, ik wist dat er een simlock op stond, dus ik doe er een kpn prepaid kaart in, start hem op, verkeerde sim, plaats correcte of zoiets, iemand een idee?, ik weet zeker dat het kpn gesimlocked is... ik zal hem anders moeten opsturen...
Edit:
Iemand????![]()
Dat kan niet hij start niet op als je de code invoert dus een update is ook niet mogelijk.CR35 schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 10:14:
[...]
waarom updatje je hem niet? Heb je de laatste firmware en heb je ook geen simlock meer volgens mij. In ieder geval als je hem aanpast met een generieke firmware.
Ik heb hem trouwens al laten opsturen, volgens hun lag het aan de simkaartlezer of zoiets, ik vind het prima als hij maar gemaakt wordt... Maar hij is ondertussen al 3 weken weg, nu mag hij toch wel eens terugkomen of niet? Tenminste dat is de standaard wachttijd...
voor een update hoeft hij niet op te starten. Uitzetten en aan usb kabel aansluiten nadat je SE update service hebt gestart op je pc.Anoniem: 206997 schreef op vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:58:
[...]
Dat kan niet hij start niet op als je de code invoert dus een update is ook niet mogelijk.
Ik heb hem trouwens al laten opsturen, volgens hun lag het aan de simkaartlezer of zoiets, ik vind het prima als hij maar gemaakt wordt... Maar hij is ondertussen al 3 weken weg, nu mag hij toch wel eens terugkomen of niet? Tenminste dat is de standaard wachttijd...
hij is alweer terug en doet het perfect, bythe way, is er een fatsoenlijke iphone theme te vinden voor de p910???
Gasten, het is me gelukt een (wat mij betreft) fatsoenlijk iphone thema te maken:
Voor iedereen die belangstelling heeft:
1. download dit thema: http://macamour.com/blog/...-for-sony-ericsson-p910i/
2. download dit progje voor de p910: http://www.sonyericsson.c...=10183&fid=10339&esi=true
3. Voeg daarna, de iphone iconen in bij de shortcuts,(wel jpg/jpeg)
4. Klaar is je iphone p910
Voor iedereen die belangstelling heeft:
1. download dit thema: http://macamour.com/blog/...-for-sony-ericsson-p910i/
2. download dit progje voor de p910: http://www.sonyericsson.c...=10183&fid=10339&esi=true
3. Voeg daarna, de iphone iconen in bij de shortcuts,(wel jpg/jpeg)
4. Klaar is je iphone p910
Anoniem: 22158
Goedendag,
Waar kan ik vinden wat de laatste beschikbare firmaware versie van de P910i moet zijn?
Ik neem aan op de SE site, maar daar heb ik tot op heden nog geen geluk.
Maar voordat ik ga upgraden wil ik graag alle gegevens uit mijn telefoon opslaan om later weer terug te zetten. Nu ben ik benieuwd van welke informatie er een reservekopie wordt gemaakt door het programma 'backup and restore'. (SMS, WORD docs, Agenda, Contacten, etc).
Ik heb al een tijdje zitten lezen en zoeken, maar kan het niet vinden...
Mvg
Peter
Waar kan ik vinden wat de laatste beschikbare firmaware versie van de P910i moet zijn?
Maar voordat ik ga upgraden wil ik graag alle gegevens uit mijn telefoon opslaan om later weer terug te zetten. Nu ben ik benieuwd van welke informatie er een reservekopie wordt gemaakt door het programma 'backup and restore'. (SMS, WORD docs, Agenda, Contacten, etc).
Mvg
Peter
Naar mijn weten maakt hij een backup van de complete phone.Anoniem: 22158 schreef op vrijdag 05 oktober 2007 @ 21:21:
Goedendag,
Mvg
Peter
Update service: http://www.sonyericsson.c...=10183&fid=21839&esi=true
Je bedoelt een theme neem ik aan?Anoniem: 206997 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 08:31:
Is er ook een soort van app van windows op je p910?
heb het al gevonden, ik heb het progje tracker gedownload en de vista skin gedownloadAnoniem: 112308 schreef op woensdag 10 oktober 2007 @ 11:59:
[...]
Je bedoelt een theme neem ik aan?
Ik kan mn telefoon niet updaten. Ik heb de org datakabel niet meer. (een vervangende van SE heb ik nu). Nu zegt hij dat ik de bureaulader moet aansluiten, terwijl hij werkend aangesloten staat via de kabel.
... weet iemand wat ik moet doen??
Dit probleem heb ik echter ook als ik wil updaten zegt hij dat mijn bureaulader niet is aangesloten en ik heb hem toch werkelijk in de usb. iemand een oplossing?maurits82 schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:13:
Ik kan mn telefoon niet updaten. Ik heb de org datakabel niet meer. (een vervangende van SE heb ik nu). Nu zegt hij dat ik de bureaulader moet aansluiten, terwijl hij werkend aangesloten staat via de kabel.
PS: heb alle drivers geinstalleerd en zou het eigenlijk moeten doen...
Edit: weet iemand hoe ik hem anders moet updaten?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 206997 op 01-12-2007 09:23 ]
Zou kijken naar een nieuwe telefoon.Anoniem: 206997 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 16:06:
[...]
Dit probleem heb ik echter ook als ik wil updaten zegt hij dat mijn bureaulader niet is aangesloten en ik heb hem toch werkelijk in de usb. iemand een oplossing?
PS: heb alle drivers geinstalleerd en zou het eigenlijk moeten doen...
Edit: weet iemand hoe ik hem anders moet updaten?
Het kicken van zulke oude topics en zeker om deze manier, is niet toegestaan. Laat dit dan ook achterwege.
[ Voor 11% gewijzigd door rens-br op 28-08-2017 11:24 ]