[usenet] bestanden samenvoegen

Pagina: 1
Acties:
  • 328 views sinds 30-01-2008

• schobbejak
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-08 22:19
Ik heb een proef-abbonnement genomen op een nieuwsserver, en een hdtv-film gedownload met grabit. Op mijn hd staan nu ongeveer 120 bestanden van 105 mb zonder extensie, in een map genaamd : articles.
Hoe maak ik daar 1 .ts file van?
Renamen naar .ts of .rar werkt niet.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:55
Quickpar kan ze mergen, total commander (bestand - combineren) of good-old-dos COPY commando.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-08 23:05

pasta

Ondertitel

Weet je overigens of je wel de hele film compleet hebt? Anders krijg je em nog niet fatsoenlijk in elkaar. ;)

Wat had je zelf overigens allemaal al geprobeerd? :)

[ Voor 21% gewijzigd door pasta op 18-11-2005 15:08 ]

Signature

• schobbejak
het lukt me niet met quickpar.
Is het overigens wel de bedoeling dat je na het downloaden met allemaal extensie-loze bestanden komt te zitten? Ik heb een paar bestanden voor de tweede keer gedownload , en dat werden wel .ts bestanden (met veel artefacten). Ik weet ook niet of ik de film compleet heb, noch hoe ik daar achter kom.

Ik had al wat gegoogled, maar dat leverde weinig op. (waarschijnlijk weet ik te weinig van de werking van usenet, en bijbehorend jargon)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
De map Articles staat in de map cache. Hier stopt Grabit de bestanden tijdelijk in, hiervanuit worden ze gedecodeerd naar leesbare (RAR) bestanden en verplaats naar de map Download. Ik heb al meerdere keren meegemaakt dat Grabit de bestanden niet decodeerd waardoor ze in de map Articles blijven staan. Dit is een bug. Je hebt er niks aan, je moet ze opnieuw downloaden.
Newsleecher en Newsbin zijn minder buggy, hiermee heb ik dit nog nooit gehad.

[ Voor 1% gewijzigd door kamerplant op 18-11-2005 18:49 . Reden: is => zijn ]

🌞🍃

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:37

Emiel1984

Made in NL

Datafeest schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 18:13:
De map Articles staat in de map cache. Hier stopt Grabit de bestanden tijdelijk in, hiervanuit worden ze gedecodeerd naar leesbare (RAR) bestanden en verplaats naar de map Download. Ik heb al meerdere keren meegemaakt dat Grabit de bestanden niet decodeerd waardoor ze in de map Articles blijven staan. Dit is een bug. Je hebt er niks aan, je moet ze opnieuw downloaden.
Newsleecher en Newsbin is minder buggy, hiermee heb ik dit nog nooit gehad.
Ik vind me eigen ervaringen ook helemaal terug in dit verhaal. Gelukkig heb ik er niet zoveel lastmeer van en blijf dan ook bij grabit. Maar hoelang deed hij dan erover om een file binnen te halen en hoegroot was dit bestand?

Grabit heeft bij mij namelijk nog wel is errors dat de bestanden ineens txt bestanden worden omdat ze simpelweg niet gevonden kunnen worden. Er is dan wel een connectie maar de file word niet gedownload... het lijkt dan net alsof je een wel erg snelle verbinding hebt :p, maar in feite krijg je nutteloze txt bestandjes (mischien wel naamloze in jouw geval).

[LTS][MTS][HTS]

• schobbejak
Ok, bedankt. Dat verduidelijkt de zaak.

• DopdeDouwer
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Schop de hoogte in.

Ik heb ook via Grab it een film gedownload (HDTV). Het is bij mij echter een stuk beter gelukt dan bij de TS. ik heb allemaal .TS bestanden. Ik heb ze ook allemaal compleet, een stuk of 90 van 100mB per stuk. Ik kan ze ook bekijken met VCL-mediaplayer. Aleen komt er dus 89 keer een pauze in de film en hapert het beeld dus even.

Ik neem aan dat de .TS bestanden voorheen gewoon een groot bestand was, en dat wil ik nu ook weer doen; van de losse bestanden een groot .TS bestand maken, zodat ik de film vloeiend kan kijken. Echter met quickpar kon ik dergelijk iets niet doen.

Hoe kan ik dit weer samenvoegen?

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
DopdeDouwer schreef op dinsdag 21 maart 2006 @ 18:27:
Schop de hoogte in.

Ik heb ook via Grab it een film gedownload (HDTV). Het is bij mij echter een stuk beter gelukt dan bij de TS. ik heb allemaal .TS bestanden. Ik heb ze ook allemaal compleet, een stuk of 90 van 100mB per stuk. Ik kan ze ook bekijken met VCL-mediaplayer. Aleen komt er dus 89 keer een pauze in de film en hapert het beeld dus even.

Ik neem aan dat de .TS bestanden voorheen gewoon een groot bestand was, en dat wil ik nu ook weer doen; van de losse bestanden een groot .TS bestand maken, zodat ik de film vloeiend kan kijken. Echter met quickpar kon ik dergelijk iets niet doen.

Hoe kan ik dit weer samenvoegen?
Dit probleem heb ik dus ook met enkele HDTV films in combi met GrabIt..
* Houdt dit topic in de gaten.

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Dit heeft niets met Grabit te maken; het antwoord vindt je dan ook met Google :)

[google=dvd ts merge]

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.