Probleem GeForce FX 5700

Pagina: 1
Acties:

• loempie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-07 09:38
Gisteren zag ik op de Nvidia site de nieuwste drivers staan (winxp_2k_81.94) dus heb ik die gedowned.
Tijdens het instaleren zei de setup dat de windows de drivers niet kent ofziets (je weet wel die standaard melding ook als je Omega drivers instaleerd). Dus klikte ik op toch doorgaan.
Na het instaleren startte in mijn pc opnieuw op.
Toe hij windows ging laden kreeg ik een blauw scherm en viel hij uit en startte weer opnieuw, dus ik nog een keer proberen, maar weer hetzelfde.
Dus koos ik bij het opstart menu: Windows opstarten in de laatst werkende configuratie.

Nu startte hij gewoon door, maar gaf aan dat hij nieuwe hardware had gevonden (VGA-controller). Dus ik keek bij mijn geinstalleerde hardware, stond mijn 3d kaart niet bij. Dus deed ik opnieuw die nieuwe Nvidia drivers instaleren en gaf hem weer een reboot.
Nu startte hij wel gewoon op, maar gaf weer aan dat er nieuwe hardware was gevonden. Dus probeerde ik de drivers handmatig te instaleren.
Maar hij gaf aan het einde aan:
Fout tijdens het installeren van het apparaat.
parameters onjuist.

Dus probeerde ik het met de oude Nvidia drivers: (77.77)
maar weer hetzelfde probleem.
Ik heb ook de drivers van Omega geprobeerd en de drivers van de fabrikant zelf en de drivers op de CD die bij de 3dkaart zelf zat, maar bij allemaal gaf hij aan parameters onjuit.

Dus had ik mijn PC opengemaakt en de 3dkaart eruit getrokken, de pc even aangezet en toen weer terug erin gedaan, maar hij bleef maar hetzelfde aangeven.

Ik kom wel gewoon in de grafische omgeving van windows terecht na het opstarten, maar dit is dan op gewone VGA modus. Dus er is dan geen Adapter geinstalleerd.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen, of is mijn 3dkaart naar de filistijnen?
Alvast bedankt.

PC:
Intel Pentium 4 3.2 Ghz
1024 DDR RAM

3Dkaart:
LeadTek
Winfast
GeForce FX 5700 256MB

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:07

Outerspace

Admin General Chat
Haal eerst even alle oude drivers van je pc eraf met een drivercleaner.
Probeer dan even een originele driver te downloaden van nVidia en te installeren :)

[ Voor 7% gewijzigd door Outerspace op 18-11-2005 11:14 ]

Wauw, een sig!

• loempie
Thnx voor je reactie :)
Zal ik proberen :)

• loempie
Ik heb driverclean+cabclean gebruikt, precies gedaan wat er stond, maar dit had helaas geen effect, hij blijft hetzelfde doen.

Iemand een idee?