Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Topicstarter
Hoi, ik wil graag een image maken van een HP iPAQ zodat ik deze op een zelfde type weer terug kan zetten. Dit doe ik om een backup te maken maar ook om er voor te zorgen dat ik geen 40 keer de zelfde iPAQ moet instellen. Ik zoek dus een stukje software zoals Norton Ghost maar dan voor de iPAQ.

Heb het web een beetje afgespeurt maar het enige wat ik tegen kwam was www.spritesoftware.com

Heeft iemand misschien meer opties voor mij?

Verwijderd

Waarom voldoet Sprite niet? Is volgens mijn beste weten toch het meest bekende en hoog gewaardeerd backup/image programma. Wordt tevens veelal standaard bij de Ipaq's geleverd, in een afgeslankte versie weliswaar (Ipaq backup).

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 11:14:
Waarom voldoet Sprite niet? Is volgens mijn beste weten toch het meest bekende en hoog gewaardeerd backup/image programma. Wordt tevens veelal standaard bij de Ipaq's geleverd, in een afgeslankte versie weliswaar (Ipaq backup).
Ipaq backup voldoet niet aan de wensen omdat die de instellingen niet allemaal meeneemt.
Sprite zal heus aan de wensen voldoen maar daar hangt ook een prijs kaartje aan en wij hebben een hoop iPAQ's... (ik heb zelf overgens geen idee wat het kost, maar heb me laten vertellen dat het prijzig is)

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 28-11 16:47
Ik zelf gebruik Sunnysoft Backup Manager naar volle tevredenheid, maakt een complete image van je ipaq in luttele seconden en ook zo weer gerestored.

makkelijke ervan is dat als je de backup gemaakt hebt, dat je achteraf niet het programma geinstalleerd hoeft te hebben, hij werkt gewoon standalone vanuit het backup bestand.

http://www.pocketgear.com/software_detail.asp?id=3070

[ Voor 31% gewijzigd door Turismo op 18-11-2005 11:51 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!