Van een bepaald mobiel platform wordt door de fabrikant een win32-client meegeleverd, om vanuit Windows met het platform te kunnen connecten/synchroniseren. Van deze client kan echter maar 1 instantie opgestart worden. In verband met test-doeleinden wil ik op 1 pc meerdere clients kunnen draaien, maar het programma biedt hier zelf dus geen mogelijkheden voor.
Ik weet niet precies of de beperking van maar 1 instantie door het OS wordt geregeld, of door het programma zelf, maar ik vermoed het laatste. Ik ben dus op zoek naar mogelijkheden om het programma te foppen en zo meerdere clients te kunnen starten.
Ik heb dit topic in P&W gezet, omdat ik denk dat dit op te lossen moet zijn met een soort wrapper, die de clients start. Ik vindt het alleen erg lastig om hier zoekwoorden voor te bedenken, en heb verder geen aanknopingspunten.
Kan iemand me een zetje in de goede richting geven?
Ik weet niet precies of de beperking van maar 1 instantie door het OS wordt geregeld, of door het programma zelf, maar ik vermoed het laatste. Ik ben dus op zoek naar mogelijkheden om het programma te foppen en zo meerdere clients te kunnen starten.
Ik heb dit topic in P&W gezet, omdat ik denk dat dit op te lossen moet zijn met een soort wrapper, die de clients start. Ik vindt het alleen erg lastig om hier zoekwoorden voor te bedenken, en heb verder geen aanknopingspunten.
Kan iemand me een zetje in de goede richting geven?
[ Voor 1% gewijzigd door Gertjan op 18-11-2005 11:03 . Reden: dt -> d :X ]