Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G
Gaat het hier over Windows XP? Ik gok van wel, maar aangezien je het niet in je topic titel vermeld hebt (wat overigens wel verplicht is, zie de Windows Operating Systems Policy) zou het wel leuk zijn als je dat er bij verteld 
Verder, inhoudelijk - heb je deze harddisk wel gepartitioneerd, geformatteerd en een driveletter aan toegekend?
Verder, inhoudelijk - heb je deze harddisk wel gepartitioneerd, geformatteerd en een driveletter aan toegekend?
Verwijderd
heb je de schijf uberhaupt wel gepartioneerd?
rechtermuisknop op deze computer -> beheren -> schijfbeheer
daar ff je schijf formateren met ntfs oid
en een stationsletter toewijzen
suc6
rechtermuisknop op deze computer -> beheren -> schijfbeheer
daar ff je schijf formateren met ntfs oid
suc6
Je moet een vrije schijfletter toekennen aan de nieuwe harde schijf.
Rechter muisknop op Mijn computer -> Beheren -> Schijfbeheer (onder Opslag)
Klik nu op de nieuwe harde schijf, en selecteer "Stationsletter en paden wijzigen"
Kies nu een vrije letter en je HDD is beschikbaar (geloof wel dat je een keer opnieuw moet opstarten)
Rechter muisknop op Mijn computer -> Beheren -> Schijfbeheer (onder Opslag)
Klik nu op de nieuwe harde schijf, en selecteer "Stationsletter en paden wijzigen"
Kies nu een vrije letter en je HDD is beschikbaar (geloof wel dat je een keer opnieuw moet opstarten)
Hier kon uw advertentie staan
Sorry, ik post bijna geen vragen omdat met search het antwoord meestal wel te vinden is. Daarom staat er dus ook geen windows XP Pro in de topic titel 
Ik ga vanavond thuis maar eens hard aan de slag met de tips, het lijkt er op dat ik gewoon niet verder heb gekeken dan mijn neus lang is.
Bedankt in ieder geval voor de snelle tips
UPDATE 19-11-05: Alles werkt, volgende keer toch iets verder kijken dan mijn neus lang is
Thanks
Deze kan (nu al) dicht natuurlijk
Ik ga vanavond thuis maar eens hard aan de slag met de tips, het lijkt er op dat ik gewoon niet verder heb gekeken dan mijn neus lang is.
Bedankt in ieder geval voor de snelle tips
UPDATE 19-11-05: Alles werkt, volgende keer toch iets verder kijken dan mijn neus lang is
Deze kan (nu al) dicht natuurlijk
[ Voor 18% gewijzigd door ovaal op 19-11-2005 14:49 . Reden: Update ]
Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G