Toon posts:

[XP] Key veranderen [xp pro sp2 NL ]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
[xp pro sp2 NL ]

Nu niet meteen beginnen met schelden over illegale keys e.d. wat ik heb offiele keys.

Het probleem is echter dat ik op een van mijn pc's een vlk heb draaien van het bedrijf waar ik de pc van heb overgenomen werk. Nu wil ik echter van deze lic. af en heb ik door aanschaf van andere hardware een oem licentie gekregen.

Nu wil ik echter xp niet opnieuw installeren, maar de vlk omzetten naar de oem key. Tooltjes als Keyfinder e.d. heb ik al geprobeerd maar werken niet!
Het opnieuw starten van WPA dmv registry wijziging idem.

iemand een ander idee?

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 20-03 15:20

SeatRider

Hips don't lie

Knip

[ Voor 99% gewijzigd door SeatRider op 18-11-2005 09:30 . Reden: obsolete ]

Nederlands is makkelijker als je denkt

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19-02 22:20

PcDealer

HP ftw \o/

Check de search enmet name serienummer voor windows XP waarin staat dat het niet kan.

LinkedIn WoT Cash Converter

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

ikke2401,

Welkom op GoT - toen je je registreerde heb je grote lappen tekst voor je gezicht gekregen waarin je kon zien wat er zoal van je verwacht wordt op GoT. Ik pak de belangrijkste punten er even uit:
  • Kies een goede topic titel die je probleem goed omschrijft - dat heb je gedaan.
  • Leg helder en duidelijk uit wat je probleem is en wat je wilt bereiken - ook dat heb je gedaan.
  • Wat ik echter mis in je topic is een stukje eigen inzet. Wat heb je zelf zoal al geprobeerd en zelf zoal al gedaan om je vraag te beantwoorden. Heb je bijvoorbeeld al eens rond gekeken op GoT en met Google? Deze vraag is recentelijk al een aantal keren eerder voorbij gekomen namelijk

Verwijderd

Topicstarter
Zie ff de overeenkomsten met mij vraag niet, maar dat zal wel aan mij liggen!

• QuasaR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-03 11:50

QuasaR

One ring to rule them all

Wat elevator bedoelde is dat er wat meer inzet verwacht wordt voordat je een topic opent.
Als ik zoek in dit forum op XP + Key kom ik onder andere dit topic tegen met deze post.

[rml]FnF in "[ XP] Wijzigen cd-key"[/rml]

Daddy of 3 :)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:27

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Gebruik de search op de site van MS even; ik weet 100% zeker dat daar een VBS-script op staat dat dit voor elkaar krijgt - wordt nog door MS ondersteund ook :)

heb het zelf een ker uit moeten voeren namelijk, iets met een FCGxxx key :X

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

offtopic:
OEM is gebonden aan de hardware waar je de licentie bij hebt gekocht, deze mag je dus niet installeren op een andere PC afaik

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
Even een korte reactie:

Ik heb in mijn ogen duidelijk zat aangegeven dat ik reeds een aantal andere oplossingen heb geprobeerd, maar dat deze geen van alle werkten.
Ik heb de search optie wel degelijk gebruikt maar ik kon geen enkel topic kunnen vinden dat in mijn ogen een oplossing kon bieden voor mijn probleem. Deze gingen voor 90% over illegale key's e.d.

Wat betreft de optie die MS biedt dmv een vbs script werkte ook niet, daarom ben ik uiteidelijk hier terecht gekomen in de hoop dat iemand een oplossing voor me had.

PS.

Het is uiteidelijk wel gelukt, maar dan dmv een dynamische update van XP Pro
Pagina: 1