Ik heb een leuke tip die ik zelf nu werkend heb en ZEKER NIET moeilijk is.
Als je Wireless verder wilt met Wanadoo-> LiveBox -> 256 PC's (max..maar lijkt me genoeg)
Bestel dan een Accespoint voor 20-30 Euro, wel een 54g of hoger (= 54Mbit of meer).
Verbind deze Accespoint (ik heb zelf een LinkSys, http://www.linksys.com/se...2FCommon%2FVisitorWrapper
Na 10 maanden (10 * 2,95) is de wireless optie je eigendom ipv door blijven betalen aan Wanadoo. Als je de helpdesk beld zeggen ze wel direct, zonder dat het uitmaakt wat het is : ohhh dat ligt aan de Accespoint. Met een beetje kennis weet je beste kerel/mevrouw (werken die er..??) dat dit absolute B*ll Sh*t is.
Ik zit trouwens in Wijk bij duurstede....ach het is mooi wonen hier maar het is niet echt A..B..of C zeg maar.....
Trouwns ik haal met de 4096/640 400K. En voor de genen onder ons die zcih steed afvragen hoe werkt dat met de Mbit en Kbit dowload berekeningen.....
Simpel, je deelt de xxMbit door 8 en dat is de Kbit download... DUS 20.000Mbit / 8 = 2.500 Kbit (je weet wel...de basics...in 1 BYTE zitten .....jawel....8 bits....