Toon posts:

Configureren van de Livebox geen pagina

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
In het begin (eerste 3dagen) dat ik de Livebox van wanadoo family had kon ik deze gewoon configureren door op de snelkoppeling op het bureaublad te drukken.

Echter als ik er nu op druk start firefox netjes op waarna die na 192.168.5.1 gaat maar ik krijg geen beeld...

Omdat ik weet dat firefox soms moeilijk kan doen met dingen had ik het daarna in IE geprobeerd...Nog geen resultaat! De pagina blijft maar laden maar er komt niks..

Ik heb ook geprobeerd op de andere 2computers die erop zitten (1draadloos 1met draad) maar nog geen resultaat...

Ik moet iets instellen bij de livebox, dus zou wel handig zijn als ik het kon configureren..
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Want heb ook al geprobeerd naar 192.168.1.1 te gaan maar daar blijft het ook gewoon laden en er komt niks...

Ik word dus korgezegt hopeloos...Hoop dat iemand me kan helpen

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Al de livebox ge-reset?

Laat ik zeggen dat het niet de beste kwaliteit modems zijn....

There is no place like ::1

Verwijderd

Topicstarter
Vanmiddag nog toen internet en telefonie eruit lag, stekker eruit getrokken...telt ook als een reset lijkt me? ;)

Verwijderd

Heb je de stekker er ook weer ingedaan ? :P
Krijg je een ip van dat apparaat?
Kan je hem pingen?

Wat vind de helpdesk ervan?
Aangezien je hem pas net heb.. kan je natuurlijk wel een beetje support verwachten ;)

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk heb ik de stekker er weer ingedaan...hoe denk je anders dat ik nu internet (8>
Yup, krijg ip van het apparaat
Pingen lukt geen moeite

Helpdesk is ZEER onvakkundig...
had ze vanmiddag gebeld voor dat probleem met telefonie/internet
hele beltegoed van 40euro foetsie en was nog niet verder gekomen tot ik met het geniale idee kwam van de stekker eruit trekken..

En dat kond de helpdesk me niet zeggen in 20 minuten :?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? ;(

Verwijderd

Ik heb het zelfde euvel. Op het ene moment kan ik prima bij de menus van de lifebox komen, om even later er weer niet door te komen.

De fout heb ik nog niet gevonden, maar na een reset (power off Power on) van de livebox lukt het wel weer. Om vervolgens later weer vast te lopen....

De livebox werkt verder prima en indien ik wat instellingen wil bekijken of veranderen dan reset ik hem weer....

Niet een oplossing.... :(

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2005 18:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja maar het rare is...nadat ik had reset had ik meteen gekeken of het werkte...
en dat deed het niet

Denk dat ik een mailtje naar support stuur, misschien dat ik over 500jaar een mail terug krijg ;)
Pagina: 1