Ik heb op maandag 7 november het domein marcov.net aangevraagd bij mediaserve.nl, na de volgende dag gemaild te hebben wanneer ik de betalingsprocedure zou ontvangen, kreeg ik het antwoord dat er technische problemen waren met systeem waardoor het nog 1 a 2 dagen zou duren voordat ik de procedure zou ontvangen.
Na 7 dagen gewacht te hebben en nog steeds geen betalingsprocedure heb gekregen heb ik weer een email gestuurd met de vraag hoe het nou zit.
Na geen antwoord te hebben gekregen heb ik nog 2 keer gemaild, weer geen antwoord.
Nou wou ik vandaag dus ergens anders het domein registreren en zag ik tot mijn groote verbazing dat het domein onlangs (16 november) geregistreerd is door chestertonholdings.com.
Als je nou naar http://www.marcov.net/ surft, krijg je 1 of andere vage zoekportal te zien.
Weet er misschien iemand of hier nog wat aan te doen is aangezien ik hier flink van baal
en aangezien het (volgens mij) niet mijn schuld is dat hij nou niet aan mij toebehoord.
(het betalen had binnen een dag gebeurt kunnen zijn aangezien ik een rabobank rekening heb en mediaserve zelf ook)
Edit
Hij is geregistreerd door:
Name: admin admin
Email: admin@chestertonholdings.com
Address: 655 Flower St
City, Province, Post Code: Los Angeles, CA, 90017
Country: US
Phone: 213-407-1774
Volgens Whois
Na 7 dagen gewacht te hebben en nog steeds geen betalingsprocedure heb gekregen heb ik weer een email gestuurd met de vraag hoe het nou zit.
Na geen antwoord te hebben gekregen heb ik nog 2 keer gemaild, weer geen antwoord.
Nou wou ik vandaag dus ergens anders het domein registreren en zag ik tot mijn groote verbazing dat het domein onlangs (16 november) geregistreerd is door chestertonholdings.com.
Als je nou naar http://www.marcov.net/ surft, krijg je 1 of andere vage zoekportal te zien.
Weet er misschien iemand of hier nog wat aan te doen is aangezien ik hier flink van baal
(het betalen had binnen een dag gebeurt kunnen zijn aangezien ik een rabobank rekening heb en mediaserve zelf ook)
Edit
Hij is geregistreerd door:
Name: admin admin
Email: admin@chestertonholdings.com
Address: 655 Flower St
City, Province, Post Code: Los Angeles, CA, 90017
Country: US
Phone: 213-407-1774
Volgens Whois
[ Voor 18% gewijzigd door Iceszz op 17-11-2005 22:17 ]