Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben wat aan het oriënteren op mp3-spelers (Ik wil er 1tje voor het nieuwe jaar aangezien ik heb gelezen dat er ook een heffing op mp3-spelers komt). Nu heb ik mezelf voorgenomen een speler te kopen met 1GB geheugen. De prijs wil ik graag onder de 100 euro houden.
De Twinmos MMD318 heeft zo'n beetje alles wat ik wil voor een mooie prijs :)
Afbeeldingslocatie: http://www.twinmos.com/flash/images/photo_mmd_mmd318.jpg
Maar nu wil ik toch wel weten wat de ervaringen met deze speler zijn. Ik kan namelijk geen fatsoenlijke review op Google of Got vinden. De enige die ik heb gevonden is een Noorse. Maja..niet iedereen kan Noors..dus.. ;)
Kortom, zijn er mensen die meer over deze speler weten?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 21:54 ]

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:30

Piggen

Lekker bakkie

Over die heffing is nog lang niet zeker dat die er zal komen, al roept de Stichting de Thuiskopie van wel.

Over die speler. Met een beetje fantasie is de conclusie van die Noorse review wel enigzins leesbaar. Niet positief dus.
Ook onder de €100 zit de Creative MuVo TX SE 1GB. Daar zul je meer plezier aan beleven.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Voor ietsje meer dan 100 euro heb je een leuke flash speler van iRiver. Als je die van Creative niks vind zou ik daar ns naar kijken.

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:30
Houd in je achterhoofd dat TwinMOS van oorsprong niets met muziek of geluid heeft. Het is een geheugenmerk, de de geluidschips en evnetuele software zullen ze ergens anders vandaan halen. De kans bestaat dat er iets vergelijkbaas in zit als in goedkope, merkloze (Blokker) spelertjes. in dat geval moet je niet veel van de geluidskwaliteit verwachten.
Zoals door mijn voorgangers ook als is aangegeven, doe je er ding ik verstandiger aan bij Creative, iRiver of Cowon iAudio te kijken. Dat zijn namelijk wel merken die wat met geluid hebben waardoor de elektronica beter voor erkaar zal zijn. Als je die te duur vind of om een andere reden niet wilt, kan je ook kijken bij bijvoorbeeld Sony, Philips op Samsung. Deze merken zijn meer van alle markten thuis.

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine