Toon posts:

Dedicated server

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hello,
Ik heb een dedicated server nodig.
Had op google gezocht maar kon nix speciaals vinden.
Kan iemand me een goedkope en goeie dedicated server adviseren? En dan dat de ping niet hoger als 100ms komt.

Alvast bedankt,
miggy

• dreester
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
dedicated to what? html? php? sql?

[ Voor 8% gewijzigd door dreester op 17-11-2005 21:24 ]

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Klinkt als game, met de ping.

Kijk eens hier www.webhosters.nl

• blizt
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 29-09-2025

blizt

Wannabe-geek

Een dedicated kun je wel krijgen bij True denk ik, maar of het in jouw budget past ..?
Wat heb je gevonden? Waarom voldoet dat niet aan je eisen? Hoe goedkoop moet het? Wat bedoel je met goed? Je TS is wat magertjes, misschien wat meer info?

edit:

Ik ging alweer uit van web (PHP/SQL enzo) gezien het in P&W staat, maar omdat TS het over ping heeft zou game natuurlijk best logisch zijn |:()

[ Voor 24% gewijzigd door blizt op 17-11-2005 21:26 ]

United we stand, and divided we fall

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:16
Hello en welkom op GoT.

Zoals je misschien ook al gemerkt hebt, gaat het in Programming & Webscripting over het oplossen van programmeerproblemen, en het discussieren over dingen die met programmeren te maken hebben.
Vragen zoals deze (het zoeken naar een dedicated server), kunnen we hier niet toelaten.

Voor meer informatie, lees eens :
Welkom in P&W: FAQ en Beleid *updated: 20 mei*
Internet & Telefonie - hosting FAQ

[ Voor 86% gewijzigd door whoami op 17-11-2005 21:31 ]

https://fgheysels.github.io/

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 21:22:
Hello,
Ik heb een dedicated server nodig.
Had op google gezocht maar kon nix speciaals vinden.
Kan iemand me een goedkope en goeie dedicated server adviseren? En dan dat de ping niet hoger als 100ms komt.

Alvast bedankt,
miggy
Als eerste heeft dit helemaal niks met programmeren te maken. Ten tweede ga je me echt niet wijsmaken dat je niks hebt kunnen vinden. Er zijn zat hosters waar je een dedicated server kan huren.

Oeh: welkom op GoT :) Lees aub de registratie voorwaarden waarmee je akkoord bent gegaan nog eens goed door. Dan weet je ook meteen waarom je eerste topic op slot zit.

* Creepy mept whoami

[ Voor 16% gewijzigd door Creepy op 17-11-2005 22:37 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.