Welke homecinemaset voor +/- 200 euro?

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-02 13:03
Aangezien mijn huidige audiosetje het begeven heeft, ben ik opzoek naar een leuke homecinema set, maar aangezien er zoveel keuze is zie ik door de bomen het homecinemabos niet meer.

Mijn eisen:

* prijsklasse rond de 200 euro (niet veel meer of er moet hdd recorder bijzitten dan wil ik er over denken bij een leuke aanbieding)
* betrouwbaar merk
* voor prijsklasse leuk geluid
* in iedergeval DTS en gewoon pro logic geluid

Ik stuitte zelf op de Philips HTS3300 voor 199 euro als een leuk setje.
Specificaties als volgt:
Merk Philips
Fabriekstype HTS 3300
Bestelnummer 867-58-045
Omschrijving Thuisbioscoop
Prijs € 199,00
Tuner Ja
RDS -
Digitale decoder Dolby Digital, Dolby ProLogic II, DTS Digital Surround
DVD-recorder Nee
S-Video Ja
Scart ingang(en) 1
Subwoofer (Watt) 70
Center speaker (Watt) 70
Aantal satelliet speakers 4
Satelliet speakers (Watt) 40
Weergave CD, CD-R, CD-RW, DivX, DVD, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, JPEG, SVCD, Video-CD
Inclusief CD-wisselaar Nee
Geschikt voor aantal CD's 1
VHS-banden afspelen Nee
Voorkeuzezenders 20
Virtual Surround -
Aantal surround modes -
Audio in 1
Audio uit -
Video-ingang -
Video uit 1
Digitale uitgang(en) -
Afstandsbediening Ja
Overige bijzonderheden -
Gewicht 3
Afmetingen 36 x 32 x 5
Is dit een goede keuze en heeft misschien iemand ervaring met deze set? Of toch de HTS3500 met iets betere specs en ongeveer 40 euro duurder? Zit er echt verschil tussen? Of zijn er nog betere in dezelfde prijsklasse?

Belangrijk punt is nog wel dat ik 'm op mn PS2 of straks Xbox360/PS3 aan kan sluiten. Mijn oog viel daarom ook op de Samsung HT-UP30 die een optische ingang heeft en nog wat mooie specs, maar die schijnt geen DVD+R af te kunnen spelen??? Dan houdt het sowieso al op. Hij moet wel zoveel mogelijk af kunnen spelen.

Help :'(

• Hak
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-11-2025

Hak

Ik heb zelf ook de Samsung HT-UP30 op het oog, vooral vanwege de ingangen (2x analoog, 1x optisch en USB). Verder heeft ie een afstandsbediening waarmee je ook je TV kunt bedienen, scheelt ook weer. Volgens mij kan ie gewoon +R(W) lezen hoor?

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-02 08:47

JvS

Ik heb hem zelf ook

mjah, zie policy over "wat moet ik kopen". Je moet kopen wat jij goed vindt klinken... Daarvoor ga je naar de winkel (en spaar je eventueel door naar een fatsoenlijk budget).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.