Account verwijderen?

Pagina: 1
Acties:
  • 125 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Anoniem: 110668

Topicstarter
Ik wil mijn account van tweakers.net kwijt, ben aan het opruimen. En ik gebruik ehm ook niet meer..

Bovendien vind ik het vervelend dat mijn naam via Google vindbaar is.. :/, houd wel van een beetje privacy.. :) Dus kan deze account gebanned of dissabled worden?

(Net als hier, Account verwijderen?)

Account naam is a333tje, thx alvast. :)

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Zoals je weet, doen we niet aan verwijderen. Ik heb je account echter geanonimiseerd :) .

[edit]
Zie http://tweakers.net/gallery/111416.

[ Voor 23% gewijzigd door Harm op 17-11-2005 20:13 ]

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Accounts worden niet verwijderd. Je kunt wel je profiel leegmaken, een nickchange aanvragen en je e-mailadres veranderen naar iets onbestaands. Hoewel dat laatste imo overbodig is, als je zelf het karakter hebt om gewoon niet meer in te loggen ;)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

Topicstarter
Hmmm, k bedankt! :) Maar die Google search op mijn echte naam kan zeker niet verwijdert worden of wel soms? :(

• Harm
  • Niet online
Gewoon wachten op een re-index van de site en dan wordt-ie wel verwijderd.

Topicstarter
Hmmm vreemd.. Had mijn naam een paar maand geleden al verandert in iets vreemds.. Mar tot dusver is mijn naam nog steeds vindbaar op Google, 1e hit.. Tweaker Gallery.. Kom alleen nu op een anonieme page, in iedergeval beter.. :)

Edit:
Dit topic kan nu dus ook gesloten worden.. :) En thx voor de moeite! :D

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 110668 op 17-11-2005 20:20 ]

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Anoniem: 110668 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 20:19:
Hmmm vreemd.. Had mijn naam een paar maand geleden al verandert in iets vreemds.. Mar tot dusver is mijn naam nog steeds vindbaar op Google, 1e hit.. Tweaker Gallery.. Kom alleen nu op een anonieme page, in iedergeval beter.. :)
Google heeft ook nog iets als "in cache" waardoor de gegevens nog langer beschikbaar blijven.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Topicstarter
Hmmm k jammer.. Dan maar hopen dat ie es geleegd wordt! :p Kga er maar niet van uit dat dit voorlopig gebeurt.. :/

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 110668 op 17-11-2005 20:33 ]

• Harm
  • Niet online
Anoniem: 110668 schreef op donderdag 17 november 2005 @ 20:19:
Edit:
Dit topic kan nu dus ook gesloten worden.. :) En thx voor de moeite! :D
Als er niet meer in gereageerd wordt, zakt het vanzelf in :) . Slotje is niet nodig dus.

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Het kan heel lang duren voordat Google de pagina's opnieuw heeft geïndexeerd, [rml][ Nickchange] APKManni -> Resistor[/rml] en ik kan nog steeds mijzelf terugvinden.

Je kan volgens mij bij Google om een verwijdering van die pagina vragen, of om die pagina opnieuw te indexeren ofzo, zodat je naam er niet meer bij staat.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenB
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 28-03 13:22
Je kan via http://services.google.com:8882/urlconsole/controller een page opnieuw laten indexeren. Ik weet niet of dat nog werkt (tijdje terug voor het laatst gebruikt) aangezien ik achter een proxy zit die me niet naar buiten laat over die poort :)

offtopic:
Waarom vult iemand die privacy wil uberhaupt ooit zijn echte naam in op een webformpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158201

JeroenB schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:36:
Je kan via http://services.google.com:8882/urlconsole/controller een page opnieuw laten indexeren. Ik weet niet of dat nog werkt (tijdje terug voor het laatst gebruikt) aangezien ik achter een proxy zit die me niet naar buiten laat over die poort :)

offtopic:
Waarom vult iemand die privacy wil uberhaupt ooit zijn echte naam in op een webformpje?
Dat werkt wel maar is volgens mij voor google groups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Niet online
JeroenB schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:36:
offtopic:
Als je het vroeger niet erg vond en nu wel, dan wil je er dus nu voorzichter mee omgaan, terwijl je dat in het verleden nog niet wilde ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Misschien heb je hier iets aan: http://www.google.com/webmasters/remove.html

Misschien ook niet :X

[ Voor 15% gewijzigd door pven op 18-11-2005 09:31 ]

We gaan eraan! || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven!

Pagina: 1