Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Mike doet het niet

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

• DonMetal
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-11 15:38
Mijn broertje speelt vrij veel online games, tot opeens zn mike het begaf, althans, dat d8en wij, nieuwe headset gehaald, doet e mike het weer niet, kast opengemaakt, alle draadjes van agter naar voor aansluiting zitten goed, is het dan mogelijk dan het INPUT gedeelte van zn geluidskaart kapot is, het is trouwens de standaard geluidspoort op een CHAINTECH moederbord

bvd DOnMEtal

Joejoe!

• mark10123
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09-2014

mark10123

The Art of Modding..!

Ooit leren typen??? Mischien kun je je post iets beter opbouwen! Wie is trouwens Mike :P ?

[ Voor 36% gewijzigd door mark10123 op 17-11-2005 20:01 ]

P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.

• DonMetal
Post eens iets nuttigs, ik moet weten, moet ik een losse geluidskaart kopen ofniet, en voor de noobs, Mike is een Microfoon

Joejoe!

• Mindsurfer
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 24-06-2024
Zeg dan ook gewoon microfoon :)

Heb je een andere PC in de buurt waar je de headset op kan testen?

Je had het op de geluidskaart getest? probeer het eens op de onboard geluidsingang

Verwijderd

volgens mij is het dan mic, maarja kan aan mij liggen

• mark10123
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23-09-2014

mark10123

The Art of Modding..!

Mike word anders geschreven. En zo te zien, ben je vrij nieuw hier. En ik denk dat meerdere mensen met mij eens zijn dat de startpost niet echt top is opgebouwd.

Maar om je vraag te beantwoorden. Het zouden ook gewoon instellingen kunnen zijn, dat je broertje die mischien heeft veranderd.

P4 3,0HT @ 4,0Ghz. ,Gigabyte 8KNXP ,Corsair TwinX XMS3200 , Dangerden/Asetek/Aqua Comp. WC,Tagan 480W.

Verwijderd

DonMetal schreef op donderdag 17 november 2005 @ 20:02:
Post eens iets nuttigs, ik moet weten, moet ik een losse geluidskaart kopen ofniet, en voor de noobs, Mike is een Microfoon
Woow... Dit vind ik echt brutaal.... Dat jij er gelijk vanuit gaat dat wij weten wat jij bedoelt met Mike?? Eeen beetje vaag....Je start post is echt kort en niet duidelijk.... Verduidelijk de situatie maar eerst

• naftebakje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:43
Hier op GOT worden geen groeten gezet onderaan je posts, aangezien je wel kan flamen naar anderen raad ik je aan eens de verschillende FAQ's hier goed te herlezen, en een basiscursus netiquette (beleefdheid op internet) zou ook niet misstaan. Dan zal je ws merken dat je door goed, duidelijk en beleefd te posten je veel meer hulp zal krijgen. Ook je topictitel is niet erg duidelijk (dat brengt een modje wel in orde), werkeloosheid moet hier niet besproken worden :+ .

[ Voor 4% gewijzigd door naftebakje op 17-11-2005 20:11 ]

Als de boer zijn koeien kust, zijn ze jarig wees gerust. Varkens op een landingsbaan, leiden nooit een lang bestaan. Als de boer zich met stront wast, zijn zijn hersens aangetast. Als het hooi is in de schuur, zit het wijf bij den gebuur.

Verwijderd

Meestal heb je eerst een tijdje dat je microfoon het half of gaar doet voordat-ie het echt begeeft (kapotte bedrading die af en toe wel en af en toe geen contact maakt). Maar ik begrijp niet zo goed wat je nu geprobeerd hebt. Die 'input' ingang zat-ie daar eerst ook in en werkte dat? Als dat zo is zou ik het probleem in een instelling zoeken.

Je zegt niet welk OS je gebruikt dus ik ga even van Windows XP/2000 uit.

- Dubbelklik op het geluidsicoontje in je tray en ga naar options > properties. Check of de microfoon aangevinkt staat.
- Dubbelklik op het geluidicoontje in je tray en check of 'mute' (dempen) niet aan staat bij je microfoon

Meestal is het een van deze dingen. Als dit beide ok staat is het misschien een instelling in het spel dat je speelt die niet goed staat?

welkom Donmetal. Zoals je merkt willen mensen hier vaak graag de mod uithangen. :+ Check de forum survival guide ff

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 20:14 ]

Verwijderd

oke ik maak wel eens beroerde topics maar dit gaat te ver:P

vraag het eens duidelijk in het wel bekende nederlands en dan gven we misschien een normaal antwoord.

en doe de groetjes aan mike :P

ps:als mike niet doet wat je wilt dan zou ik eens met hem gaan praten misschien heeft hij problemen thuis

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 20:15 ]

• DonMetal
Sorry dat t misschien brutaal overkomt ofso, maar ik zo ook mn problemen.....'

Maar daar ga ik t nu nie over hebben,

Ik heb instellingen ook gechecked

Het is een geintergreerde poort in t moederbord, die met stekkertjes achterin is aangesloten op de standaard poorten voorin, die kabeltjes heb ik ook gechecked, ik heb het ook gebropeerd rechtstreeks op de poorten op het moederbord, maar ik denk toch egt dat er iets mis is met de input poort, maar misschien heeft iemand anders hier nog suggesties

en btw, ik ben niet geheel nieuw hier, ik kijk hier al iets meer dan een half jaar 2 keer in de week een beetje rond, en heb me 2/3 weken geleden toch maar eens geregistreerd

/edit
Ik gebruik Windoos, het aan de instellingen van een spel liggen, hij gebruikt Ventrilo, Teamspeak, Xfire en msn met zn mic, en die doen het geen van allen dus dat zou een beetje toevallig zijn.

Ik heb al die genoemde instellingen al gechecked maar microffon staat gewoon aangevinkt en staat niet op dempen.

[ Voor 20% gewijzigd door DonMetal op 17-11-2005 20:18 ]

Joejoe!

Verwijderd

maar ik heb een keer gehad dat hij gewoon kapot was(de aansluiting) daar kon je nix aan zien tenminste ik niet.
ik had gewoon garantie dus terug naar de pc boer en binnen 5 dagen had ik een nieuwe.

• syo
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09-2008

syo

Verfant bmx'er

Volgens mij vergeet je woorden :? Maare idd ik zou hem is op een andere computer proberen en anders er achter komen of het mobo misschien kapot is... :P

Tik lekker mee :) Klik, klik, klikkerde klik!!

• Gnuitenjong
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-06-2023

Gnuitenjong

Check:www.lowlands .oma-g.com!

* Gnuitenjong snapt nog steeds niet wat Mike nou niet doet..

Maar over de microfoon input, denk dat er een grote kans is dat die kapot is, lijkt me sterk dat kabeltjes zomaar losgaan als de pc gewoon staat, tenzij je ermee hebt zitten slepen natuurlijk.

[CM] Flightcase Mod

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:09

TeeDee

CQB 241

Misschien een open deur, maar zit de microfoon wel in de goede poort?
kwam niet geheel over dankzij alle lamme posts tussendoor
* TeeDee is het trouwens helemaal met rubenski's <sub> eens.

[ Voor 27% gewijzigd door TeeDee op 17-11-2005 20:25 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Verwijderd

ik ben ook nieuw en heb ook problemen met mijn microfoon gehad zoals jij hierboven beschreven hebt. De stappen zoals hieronder beschreven heeft mijn probleem opgelost.

Als je Windows XP gebruikt en over een Intel-netwerkkaart beschikt, kun je problemen ondervinden met de audiofunctie.
Mogelijk kun je dit probleem verhelpen door de QoS-pakketplanner uit te schakelen. Je kunt dit als volgt doen:
1. Klik in Windows op Start en kies Configuratiescherm.
2. Klik op Netwerk- en Internet-verbindingen en klik vervolgens op Netwerkverbindingen.
3. Klik met de rechtermuisknop op de actieve netwerk- of internetverbinding(LAN) en kies Eigenschappen.
4. Schakel het selectievakje QoS-pakketplanner uit.
5. Start de computer opnieuw op.

Succes!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

Jah, het kan dat je input stuk is.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-10 06:07

Sprite_tm

Semi-Chinees

En omdat dat wat kort door de bocht is: Wat heb je zelf hieraan gedaan? Al eens een ouwe geluidskaart erin proberen te zetten? Booten van een Knoppix-CD ofzo om te kijken of 'ie het daar wel in doet? Googlen?

Verder kan je beter aardig vragen en een beetje beter je best doen als je een topicstart met een vraag erin maakt, de kans is dan kleiner dat het ontaard in flame-partijen zoals hier ontstaat, hoewel sommige mensen die reageren ook wel wat aardiger hadden kunnen wezen.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.