Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Windows Xp herkend zen micro niet

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg Windows niet zo ver dat hij mijn zen micro herkend. Op mijn pc beneden herkende hij hem dadelijk na het installeren van de software. Ik doe net hetzelfde als beneden maar windows blijft elke keer vragen naar drivers terwijl deze wel degelijk geinstalleerd zijn!

Deinstalleren en herinstalleren helpt helemaal niet. Hoe kan ik er achter komen wat er aan de hand is?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Misschien iets voor het Zen Micro topic :?

Als je de firmware geupdate hebt weet ik het wel, de drivers ook updaten 8)7

• dev icey
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-04 11:21
Dit heb ik ook gehad, bij mij was de oplossing de Webupdate software installeren zonder dat de drivers geinstalleerd zijn. Deze software installeert dan automatisch de drivers en daarna werkte het wel.

Verwijderd

Topicstarter
dev icey schreef op donderdag 17 november 2005 @ 20:39:
Dit heb ik ook gehad, bij mij was de oplossing de Webupdate software installeren zonder dat de drivers geinstalleerd zijn. Deze software installeert dan automatisch de drivers en daarna werkte het wel.
Dankjewel! je had het bij het rechte eind :9 ! Daar had ik nog heel lang achter kunnen gissen.

Nu is mijn vriendin ook weer bij :*)

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21:30
Fijn! Als je vargen over de Zen micro voortaan in Het Creative Zen Micro Topic houdt, ben ik ook weer blij. ;)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Dit topic is gesloten.