Toon posts:

[XP] Taakbeheer blijft vastzitten in de taakbalk*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Yo tweakers!..

Het volgende, na enige tijd gecomputerd te hebben, blijkt dat programma's gaan vastlopen, als je op ctrl+alt+del drukt, komt er een groen vakje in de taakbalk ( de cpu-gebruik grafiek ), zonder activiteit..

Wat opmerkelijk is, is als je de muis erboven houd deze wel aangeeft "Windows Taakbeheer"

Info:
OS Windows XP pro

Zowel microsofts Spyware tool als hitmanpro heeft geen resultaat gehad.

Ik heb al menig topic op tweakers doorzocht, maar nergens een concreet antwoord gevonden :'(

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-03 16:25

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:30:
Yo tweakers!..

Het volgende, na enige tijd gecomputerd te hebben, blijkt dat programma's gaan vastlopen, als je op ctrl+alt+del drukt, komt er een groen vakje in de taakbalk ( de cpu-gebruik grafiek ), zonder activiteit..

Wat opmerkelijk is, is als je de muis erboven houd deze wel aangeeft "Windows Taakbeheer"

Info:
OS Windows XP pro

Zowel microsofts Spyware tool als hitmanpro heeft geen resultaat gehad.

Ik heb al menig topic op tweakers doorzocht, maar nergens een concreet antwoord gevonden :'(
Yo Jens. :/

Wat als je de me rechtermuis klikt, kun je dan wat?
Wat als je met Ctrl-Shift_escape een andere instantie probeert op te starten?

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik begin even met je topic titel aan te passen zodat het OS in je topic titel staat, let hier aub ook zelf op - dan lijkt het net ofdat je bekend bent met de Windows Operating Systems Policy en dat scoort al punten ;)

Verder - wat bedoel je precies met 'gecomputerd hebben'? Werkt op dat moment uitloggen nog wel bv.?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2005 @ 18:30:
Start taakbeheer op met Ctrl, Shift + Esc. Ga dan naar Beeld --> Bijwerksnelheid. Staat de bijwerksnelheid soms op onderbroken :? Daar is wel groot kans op. Zet de bijwerksnelheid op Standaard en je zult weer activiteiten moeten zien. ;)

Verwijderd

Topicstarter
elevator schreef op donderdag 17 november 2005 @ 22:56:
Ik begin even met je topic titel aan te passen zodat het OS in je topic titel staat, let hier aub ook zelf op - dan lijkt het net ofdat je bekend bent met de Windows Operating Systems Policy en dat scoort al punten ;)

Verder - wat bedoel je precies met 'gecomputerd hebben'? Werkt op dat moment uitloggen nog wel bv.?
Sorry voor de vage omschrijving.

Computeren = gebruiken van de computer.. Ik bedoel dus simpel weg, na een tijdje gebruik.

@arendvandijk,

Het is niet zo zeer de bijwerksnelheid, maar meer dat de taakbeheer helemaal niet meer verschijnt, er komt wel een groen blokje onderin de taakbalk, en zelfs als je de muis erboven houd krijg je "microsoft taakbeheer" ,maar deze wil niet tevoorschijn komen zeg maar :'(

Verwijderd

Topicstarter
Ik werd er helemaal gek van.. FF format c:\ gedaan :(

Nu werkt het weer! :D .. Waardoor het kwam weet ik helaas niet :(

• Initial G
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:13
Lijkt me dat je PC gewoon instabiel is, kun je dat beter eerst fixen

Verwijderd

Topicstarter
Initial G schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 10:48:
Lijkt me dat je PC gewoon instabiel is, kun je dat beter eerst fixen
Ik heb me oude voeding de deur al uitgeschopt, daar sinds vandaag met een nieuwe voeding :)

Nu moet het wel beter gaan!
Pagina: 1