Toon posts:

[ntfs] acces denied op mdf file

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik had een image van een cd op mijn HD van school. Het filesystem van deze HD is ntfs.
Alleen op de hd stonden rechten ingesteld, oa dat alleen de maker en admin alle rechten hadden en overigen alleen lezen.

Nu heb ik deze HD in me eigen pc gedaan, en kan ik helaas geen kopie meer maken van het image(waarschijnlijk omdat ik van een andere hd boot)
Ik heb geprobeerd om de bestanden naar een fat32 partitie te kopieren maar dan krijg ik de foutmelding dat de schijf tegen schrijven is beveiligd. Ook heb ik geprobeerd de bestanden op dvd-rw te zetten en daarna naar een fat32 partitie te kopieren maar dan krijg ik de foutmelding"access denied". als ik het image probeer te mounten of branden.
Is er een manier om toch een kopie te kunnen maken naar cd ???

ik kan thuis niet opstarten van me andere HD dan krijg ik een foutmelding en start mijn pc opnieuw op. Anders moet ik tot volgende week wachten :'(

mvg,
Robin

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2005 18:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
gooi maar dicht, sorry ik wist wel dat er ergens een functie zat om het in te stellen maar was vergeten die onder mapopties aan te vinken 8)7 8)7 :X :X :X

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ok - voortaan even in onze mooie Windows Operating Systems FAQ kijken dus, daar staat erg veel info in :)

Dit topic is gesloten.