Toon posts:

problemen bij aldi dvd/hdd 2005 - beeld

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben deze gisteren gaan kopen.
Alles werkt naar behoren, maar het beeld doet raar bij ons..

-Als de tv op AV staat en dvd/hdd aanstaat geeft hij de meeste kanalen weer met een stuk witte balk onderaan het beeld. Is toch redelijk storend. is ook niet weg te krijgen met fijn afstemmen (heb nog niet getest als dit ook wordt weergegeven na een opname op disc)
-Als de tv op bv. kanaal 4 (vt4) staat en we dan de dvd/hdd aanzetten die dan bv op kanaal 3 (vtm) staat, dan krijgen we een gemengd beeld van vt4 en vtm samen en het geluid van de tv kanaal 4 (vt4).
Ik bedoel dan ook dat we dus niet zoals met de video op één kanaal kunnen opnemen en met de tv op een ander kanaal kunnen volgen.
-Dit verschijnsel heeft hij ook een beetje op het AV kanaal. Het beeld van de dvd/hdd lijkt niet 100% door te komen, hij mengt zich samen met het tv beeld...

De tv die we gebruiken is een philips tv van een 6 jaar oud. enkel 1 scart ingang. verder heb ik de dvd/hdd ook getest op een oude tv van toshiba waar deze net dezelfde verschijnselen had.
Zonder twijfelen ben ik vandaag de dvd/hdd gaan omruilen met het gedacht dat de fout met de tuner te maken had en dadelijk terug getest.
Verneem ik nu dat deze ook dezelfde foutjes geeft.

Zou ik dit op een andere manier kunnen verhelpen? Of weet iemand hier meer over?

thx alvast,

K