Processor activiteit programma.

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Roman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 09:58

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Ik zoek een programma voor windows waarmee ik over een bepaalde tijd kan zien welke processen en/of programma's gebruik gemaakt hebben van mijn processoren.

Bij de taskmanager zie ik wel een leuk overzicht, maar dat is maar een moment opname. Ik denk dat er bij mij een programma is wat af en toe start en cpu tijd in beslag neemt. Ik wil gewoon een 24 uur of een week overzicht hebben wat hoelang gedraait heeft en hoeveel % het in beslag genomen heeft.

Ik kom hierop omdat ik TSC (DPC project) draai en ik op een tijd kom van 12:30 per unit maar er gemiddeld maar 89 unit's per dag uitkomen en geen 115. (24h * 60m) / 12:30 = 115 unit's. Dus is er iets wat cpu tijd in beslag neemt.

Dus kent iemand zo'n programma voor windows?

NOW INTERACTIVE! Joystick controls Fry's left ear.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Kan het windows perflog niet zoiets?
Start -> Programma's -> Systeembeheer -> Prestaties... En daar wat mee klooien. Geen idee of het gaat lukken though...
Desnoods "effe" laten loggen naar een bestand (of nog mooier: naar een DB). Dan kun je daar zelf uiteindelijk alle grafiekjes en statistiekjes uithalen die je wil.

[ Voor 102% gewijzigd door RobIII op 17-11-2005 18:05 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Dat geeft me te weinig info. En vooral laat het waak windows eigen services weg.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:29

Outerspace

Admin General Chat
Kan je dit niet met ProcessExplorer :?

Wauw, een sig!

• Obliterator
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-07 17:45
Met de windows perflog kun je als objecttype instellen process. Dan zie je dezelfde processen als de taskmanager.

• Roman

Roman

Aaaaaaaaahhhhhhhh

Topicstarter
Obliterator schreef op vrijdag 18 november 2005 @ 08:59:
Met de windows perflog kun je als objecttype instellen process. Dan zie je dezelfde processen als de taskmanager.
Ja en die geeft ook niet alles weer namelijk.

Ik probeer even die ProcessExplorer uit :D

Pagina: 1